عزیز سهندی روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: توزیع غذای گرم یا سبد غذایی شامل ملزومات خانواده های نیازمند از جمله موارد اطعام مددجویان در این ماه مبارک بوده است.
وی اضافه کرد: تعامل سازمان ها، دستگاه های اجرایی، ادارات و دانشگاه ها در کنار خیران و معتمدان برخی از محلات در اطعام رمضانی امسال کمیته امداد در آذربایجان غربی بسیار قابل توجه بود.
وی اظهار کرد: کارکنان کمیته امداد امام خمینی (ره) در شهرهای مختلف، شرکت نفت، دانشگاه ارومیه، سپاه شهدا، شرکت مخابرات استان و موسسه خیریه بوتراب از جمله نهادهایی بودند که تعامل بسیار خوبی در ماه مبارک رمضان امسال انجام دادند.
وی ادامه داد: امسال یکی از سال های موفق در اجرای طرح های اطعام با همراهی دستگاه های اجرایی در آذربایجان غربی بود که امیدوار هستیم این روند با مشارکت ادارات بیشتر در سال آینده ادامه یابد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) آذربایجان غربی از هدف گذاری 120 هزار نفری برای اطعام نیازمندان در رمضان امسال در استان خبر داد و گفت: به این رقم تا پایان ماه مبارک رمضان / یکشنبه هفته آینده/ دست می یابیم.
به گزارش ایرنا، طرح اطعام نیازمندان از اول ماه مبارک رمضان همزمان با سراسر کشور با مدیریت کمیته امداد آغاز شده و تا شب پایانی این ماه مبارک ادامه می یابد.
توزیع غذای گرم و سبد غذایی بین خانواده های نیازمند از جمله مواردی است که در قالب طرح اطعام نیازمندان انجام می شود.
امروز / جمعه / بیست و هشتم ماه مبارک رمضان است و این ماه، یکشنبه هفته آینده پایان می یابد.
8137/2093 خبرنگار: سیده فاطمه سجادی انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.