به گزارش ایرنا، این راهپیمایی باشکوه از ساعت 10:30 صبح امروز / جمعه 2 خرداد/ در شهرستان ها و بخش های مختلف آذربایجان غربی آغاز شد و تا میعادگاه های نمازجمعه ادامه یافت.
حاضران در این راهپیمایی ضمن ابراز انزجار از سیاست های منطقه ای استکبار جهانی و آتش افروزی ایادی غرب در کشورهای مسلمان، ندای حمایت از آزادی فلسطین سر دادند.
حضور متحد مردم شیعه، سنی، ارمنی و آشوری این استان تجلی فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه رژیم غاصب صهیونبسم 25 سال آینده را نخواهد دید را به نمایش گذاشت.
مردم همیشه در صحنه ارومیه در میدان ولایت فقیه این شهر گرد آمده بودند و راهپیمایی روز جهانی قدس را از این میدان آغاز کردند و پس از طی مسیر خیابان شهید منتظری، میدان دفاع مقدس و خیابان رسالت در مصلای امام خمینی (ره) بندهای مختلف قطعنامه پایانی این راهپیمایی را با تکبیرهای خود تایید کردند.
مبارزه همیشگی با غاصبان بیت المقدس و سرزمین فلسطین، ابراز انزجار از سیاست های استکبار جهانی و اقدامات ایادی آن در کشورهای یمن، بحرین، عراق، سوریه، فلسطین و لبنان از جمله بندهای این قطعنامه بود.
ای رهبر آزاده – آماده ایم آماده، آذربایجان جانباز – خامنه ای دن آیریلماز، آذربایجان اویاخدی – انقلابا دایاخدی، بیت المقدس گرک آزاد اولا - پرچم کفر یکسره نابود اولا، مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آل سعود کافر، فلسطین فلسطین حمایتت می کنیم، اطاعت از خامنه ای اطاعت از امام است، ما ذوالفقار حیدریم فداییان رهبریم از جمله شعارهای مردم در این راهپیمایی پرشور بود.
از جمله ویژگی های راهپیمایی امسال ابراز شادی و اقتدا مردم از عملیات موشکی اخیر سپاه پاسداران علیه گروهک تکفیری بود که موجب شد تا چهره مقتدر و عزتمندانه کشور اسلامی به رخ جهانیان کشیده شود.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز قدس همه ساله در آخرین روز از جمعه ماه مبارک رمضان و همزمان با سراسر جهان برگزار می شود.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.