جلسه ستاد پشتیبانی از اردوهای طرح هجرت بسیج سازندگی به ریاست معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار و با حضور مسئولین ادارات ذیربط در محل سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان ماکو برگزار شد.
به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، معاون سیاسی و اجتماعی فرماندار ماکو در این جلسه گفت: حضور سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تمامی عرصه ها، عزت و اقتدار برای نظام اسلامی به ارمغان آورده است.
محمدزاده در ادامه با تاکید بر ضرورت همکاری ادارات و سازمان ها با بسیج سازندگی در خصوص احیاء و اجرای طرح های عمرانی و محرومیت زدایی افزود: باید از ظرفیت بسیج سازندگی و اردوهای جهادی در راستای محرومیت زدایی مناطق محروم نهایت استفاده را نمود.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو نیز در این جلسه خاطر نشان کرد: امسال همزمان با آغاز فصل تابستان افزون بر چهار هزار نفر از بسیجیان ماکو در اردوهای طرح هجرت شرکت خواهند کرد.
سرهنگ اکبری افزود: اردوهای طرح هجرت در قالب اردوهای جهادی چند روزه مختلف و با هدف ایجاد اشتغال و پرکردن اوقات فراغت جوانان برگزار می شود و کسب دانش، بینش و مهارت آموزی در بین جوانان از جمله اهداف مهم این طرح  است.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ماکو گفت: بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده امسال این اردوها در شهرستان ماکو در بخش های اردوهای جهادی، اقتصاد مقاومتی، صنایع تبدیلی و طرحهای محرومیت زدایی اجرا خواهد شد.
سرهنگ پاسدار گفت: در سال 95 و در قالب طرحهای محرومیت زدایی 135 طرح با کمک و مساعدت بسیجیان در قالب اردوهای جهادی اجرا شد.
وی با اشاره به اجرای طرح های اقتصاد مقاومتی در سال ۹۵ گفت: در سال گذشته  10 میلیارد ریال تسهیلات به واجدین شرایط اعطا شد.
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.