قربانعلی سعادت روز سه شنبه با صدور پیام تبریکی به جوانان حاضر در مسابقات جهانی مهارت 2017 ابوظبی آورده است: تربیت نیروی انسانی ماهر، متخصص و کارآمد از عوامل کلیدی و انکارناپذیر در توسعه اقتصادی و اجتماعی هر کشور محسوب می شود. آموزش های فنی و حرفه ای باید همواره به سمت و سویی سوق یابد تا خروجی آموزش مهارت محور و شرایط احراز اشتغال را فراهم کند تا نیروی انسانی متخصص و مهارت دیده بتوانند هماهنگ با ویژگی های جامعه فرا مدرن امروز گام بردارد.
در ادامه این پیام آمده است: پیوند علم و عمل و ایمان، رشد و توسعه و نیک زیستی در همه شئون زندگی از جمله اصولی است که توجه به آن در همه عرصه ها پیوسته منشا خیرات و برکات در سطوح مختلف اجتماعی است. آموزش های فنی و حرفه ای با فراهم کردن زمینه های ارتقای دانش، نگرش ها و مهارت های مورد نیاز بازار کار و اشتغال در زمینه های مختلف به توسعه اقتصادی کمک زیادی می کند و همین طور حضور مقتدرانه در عرصه بین الملل حکایت از درایت و همت بلند و توانمندی های بی مانندجوانان این مرز و بوم دارد.
استاندار آذربایجان غربی در ادامه این پیام با تبریک راهیابی نخبگان مهارتی استان در رشته های اتومکانیک، کاشی کاری، طلا و جواهرسازی و قنادی را به چهل و چهارمین مسابقات جهانی مهارت 2017 ابوظبی اظهار امیدواری کرده است که با پشتکار و جدیت بیشتر در مسابقات جهانی 2017 ابوظبی بار دیگر افتخاری بزرگ در کارنامه درخشان ملت ایران ثبت شود.
به گزارش ایرنا، مسابقات بین المللی مهارت هر دوسال یکبار در کشورهای مختلف برگزار می شود.
مسابقات بین المللی مهارت در روزهای 14 تا 19 اکتبر سال جاری میلادی مصادف با هفتم تا دوازدهم مهرماه امسال در ابوظبی امارات متحده عربی برگزار می شود.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.