پرویز آراسته روز سه شنبه در نشست هماهنگی ششمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در ارومیه افزود: در زمینه برگزاری جشنواره بین‌المللی فیلم سبز در استان برنامه‌ریزی لازم انجام شده و امیدواریم با همکاری سازمان های مردم نهاد فعال در حوزه محیط زیست به موفقیت های خوبی در این زمینه دست پیدا کنیم.
وی بیان کرد: همزمان با کاخ جشنواره در تهران، همه استان‌ها نیز این فیلم‌ها را اکران می کنند.
وی اضافه کرد: این جشنواره شامل بخش‌های فیلم داستانی بلند و کوتاه، فیلم مستند کوتاه و بلند، سینمای تجربی، پویانمایی، گرافیک، تصویرسازی، کاریکاتور، عکاسی، هنرهای مفهومی و هنر ویدئویی است.
وی با اشاره به اهمیت این جشنواره در نهادینه سازی فرهنگ حفاظت از محیط زیست اظهار کرد: در قالب این جشنواره مفاهیم و مسائل زیست محیطی با استفاده از ابزار سینما و هنر به جامعه منتقل شده و می توان چالش ها و مشکلات را با مردم در میان گذاشت.
آراسته ادامه داد: تبیین اهمیت و ضرورت توجه به محیط زیست در اذهان مخاطبان با روش‌های تصویری را می‌توان به عنوان هدف سازمان محیط زیست برای برگزاری این جشنواره دانست.
به گزارش ایرنا آذربایجان غربی سال گذشته موفق شد جزو استانهای برتر در برگزاری جشنواره و استقبال تماشاگران باشد.
پنجمین جشنواره بین المللی فیلم سبز در اردیبهشت ماه سال 95 بعد از 10 سال وقفه در کشور و همزمان با آن در آذربایجان غربی به نمایش در آمد.
امسال نیز مسئولان در صدد هستند تا این جشنواره در استان از 31 تیرماه تا ششم مردادماه اجرا شود.
7125/2093 **خبرنگار : طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.