همایون هاشمی روز یکشنبه در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان تکاب افزود: دغدغه های حوزه کارگری در تکاب زیاد است و رفع آنها برنامه ریزی ، تلاش و تعامل بیشتری می طلبد.
وی بیان کرد: برای رفع مشکلات و کمبودها، روسای ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان تکاب مسیر منطقی را طی کنند.
هاشمی ادامه داد: اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی وظیفه مهمی در رفع مشکلات کارگری برعهده دارد و از این رو باید تمام توان خود را در این مسئله بکار گیرد.
فرماندار تکاب نیز در این مراسم با اشاره به نقش مهم اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی در رفع مشکلات کارگری گفت: مشکلات کارگری و موانع توسعه اشتغال در شهرستان تکاب براساس مقتضیات و ویژگی های این شهرستان قابل رفع است.
ایرج ثقفی افزود: شهرستان تکاب به علت وجود معادن طلا و جامعه کارگری گسترده با مسایلی روبروست که رفع آنها نیازمند برنامه ریزی و تعامل است.
وی بیان کرد: روسای ادارات با تعامل و همکاری بین بخشی زمینه رفع مشکلات کارگری را فراهم کرده و به توسعه اشتغال در این شهرستان کمک کنند.
وی اظهار کرد: با ایجاد بسترهای مناسب و تعامل می توان به سمت ایجاد اشتغال و بهبود وضع اقتصادی در شهرستان تکاب حرکت کرد.
شهرستان تکاب یکی از مهمترین قطب های معدنی کشور بوده که دارای 2 معدن بزرگ طلا در مناطق زرشوران و آقدره و 3 واحد بزرگ تولید و استحصال طلا است و بیش از 2 هزار نفر در این واحدهای صنعتی و معدنی مشغول به کار هستند.
به گزارش ایرنا، در این مراسم فرشید محمدنیا به عنوان سرپرست جدید اداره کار، تعاون و رفاه اجتماعی شهرستان تکاب معرفی و از خدمات سیدشکرالله رضویان، رئیس پیشین این اداره تقدیر شد.
شهرستان تکاب با 78 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع شده است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7514/3093**خبرنگار: امیر خالق نژاد **انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.