سرهنگ حسن شیخ نژاد روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: عوامل انتظامی این شهرستان با هدف اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و تحقق شعار سال در پنج عملیات جداگانه در چند روز گذشته با کنترل خودروهای عبوری از سمت میاندوآب به شهرهای عمقی کشور، موفق شدند کالاهای قاچاق را کشف و قاچاقچیان را دستگیر کنند.
وی اضافه کرد: این کالاهای قاچاق که از شهرهای مرزی بارگیری شده بود، شامل 31 هزار لیتر سوخت خارج از شبکه، 109 قلم ظروف آشپزخانه، 400 دستگاه لوازم آرایشی خارجی و 6 هزار و 410 ثوب البسه قاچاق خارجی است که در مجموع ارزش ریالی این اقلام یک میلیارد و 300 میلیون ریال است.
سرهنگ شیخ نژاد ادامه داد: قاچاقچیان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب همچنین گفت: در این رابطه هم هفت دستگاه خودرو توقیف شد.
سرهنگ شیخ نژاد تاکید کرد: مقابله با سرقت، کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر و ناهنجاری های اجتماعی از اولویت های انتظامی این شهرستان در سال جاری است.
به گزارش ایرنا، شهرستان میاندوآب یکی از محل های مهم گذر کالاهای قاچاق از مناطق مرزی جنوب آذربایجان غربی و استان کردستان به شمار می رود.
*********
عامل تهیه و توزیع داروهای گیاهی غیر بهداشتی در میاندوآب در دام پلیس افتاد.
مهاباد- ایرنا- فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب گفت: از یک متخلف تعداد 2 هزار و 717 بسته داروی گیاهی غیر بهداشتی در این شهرستان کشف شد.
سرهنگ حسن شیخ نژاد اظهار کرد: در پی اخبار واصله مبنی بر فروش اقلام داروی گیاهی غیربهداشتی و دست ساز در میاندوآب توسط فردی، پلیس این شهر آن را در دستور کار خود قرار داد.
وی افزود: در نتیجه تحقیقات صورت گرفته، فردی که انواع دارو های گیاهی غیر مجاز و تقلبی را به شهروندان می فروخت، شناسائی و دستگیر شد.
شیخ نژاد اضافه کرد: در این رابطه تعداد 2هزار و 717 بسته و قوطی انواع مختلف داروهای غیر مجاز به صورت پودر کشف و تحویل مقام قضائی شد.
وی بیان کرد: در این خصوص تا بحال چهار نفر از شهروندان به واحدهای انتظامی شهرستان مراجعه و از شخص یاد شده به علت تشدید بیماریشان به علت استفاده از این دارو ها اعلام شکایت کرده اند.
شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093/ انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.