مسئول کمیته فریزبی آذربایجان غربی روز سه شنبه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: این جشنواره در بخش های هفت گانه با حضور ورزشکاران و علاقه مندان این رشته ورزشی در استادیوم تختی ارومیه به اجرا در می آید و تا هفتم تیر سال جاری ادامه دارد.
میلاد دبیری افزود: طبق برنامه ریزی ها قرار است آموزش های لازم به شرکت کنندگان داده شده و تیم استانی را از افراد دارای استعداد و توانایی انتخاب کنیم.
وی اضافه کرد: این رشته تنها رشته ورزشی است که به صورت خودداور و با یک خط نگهدار اداره می شود و این نشان از بالا بودن روحیه جوانمردی ورزشکاران ورزش فیریزبی است.
مسئول کمیته فریزبی آذربایجان غربی اظهار کرد: در پایان این جشنواره به شرکت کنندگان گواهی شرکت در جشنواره ورزشی فریزبی از سوی این کمیته اعطا می شود.
وی با اشاره به اینکه این ورزش باعث تحرک فرد و انجام حرکات ورزشی مناسب می شود، بیان کرد: این ورزش به صورت تفریحی در هر محیط باز مثل پارک، پارکینگ یا صحرا با حضورحداقل دو نفر با پرتاب یک بشقاب برای همدیگر که به شکل جالبی در هوا پرواز می کند لحظات نشاط انگیزی را به وجود می آورد و هدف ما از برگزاری این جشنواره جذب جوانان به این رشته ورزشی است.
ورزش فریزبی دارای 2 رکن اصلی شامل پرتاب و مهار فریزبی است که در اکثر بازی‌ها این 2 بخش اجرا می‌شود.
فریزبی یک بشقاب لبه دار پلاستیکی با ضخامت 2.5 سانتیمتر و قطر 27 سانتیمتر است که سایز مورد استفاده در فدراسیون ورزش های همگانی ایران است.
8135/ 2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.