به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، فریدون سید مصطفوی مدیرکل آموزش و پرورش استان ظهر یکشنبه در جلسه شورای عالی هماهنگی مسابقات ورزشی گفت: ۳۴امین دوره مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور با حضور بیش از ۱۷۰۰ ورزشکار و عوامل فنی و اجرایی در دو مقطع ابتدایی و متوسطه در ۳رشته شطرنج،بدمینتون و تنیس روی میز تیرماه امسال در آذربایجان غربی برگزار می شود.

وی افزود: این مسابقات روزهای ۱۵ لغایت ۲۱ تیرماه در مقطع ابتدایی و ۲۱ تا ۲۷ تیرماه در مقطع متوسطه در سالن های شهید رجایی و دانشکده قاضی طباطبائی ارومیه برگزار خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اضافه کرد: در ۳۴امین دوره مسابقات، ۹۶۰ دانش آموز، ۱۹۲ مربی، ۱۴۴ سرپرست و ۲۰۰ داور رسمی و بین المللی بهمراه ۱۰۳ نفر عوامل اجرایی حضور خواهند داشت.

وی با بیان اینکه در طول سال تحصیلی استعدادیابی از دانش آموزان انجام شده است افزود: جامعه ورزشی کشور و بخشی از کشورهای همسایه به این رقابت مهم برای جذب در تیم ملی امید بسته اند.

سیدمصطفوی اضافه کرد: مراسم افتتاحیه مسابقات ورزشی در روزهای ۱۶و ۲۱ در سالن ۲هزار نفری خانه جوان ارومیه برگزار خواهد شد.

سیدمصطفوی استفاده از ظرفیت استان در معرفی به میهمانان در مسابقات ورزشی پیش رو را بسیار مهم دانست و افزود: با معرفی فرهنگ و جاذبه های اذربایجان غربی بخصوص دریاچه ارومیه باید از ظرفیت بالقوه استان به نحوه احسن با همکاری دستگاههای اجرایی استفاده بهینه شود.

شایان ذکر است مسابقات ورزشی دانش آموزان پسر کشور در رشته های مختلف و به میزبانی شهرهای مختلف کشور برگزار می شود که ارومیه میزبان مسابقات رشته های شطرنج، بدمینتون و تنیس روی میز است

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 672094
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.