استاندار آذربایجان غربی گفت: دولت یازدهم در همه سطوح مدیریتی پیگیر حل مشکلات جوانان و رفع دغدغه های این قشر در همه ابعاد است و این امر را تا حصول نتیجه به طور کامل دنبال می کند.

به گزارش ایسنا منطقه اذربایجان غربی، قربانعلی سعادت شامگاه شنبه در نشست صمیمی با جوانان و دانشجویان آذربایجان غربی افزود: حضور در جمع جوانان و شنیدن سخنان و درد دل آنها شور و نشاط خاصی در بین مسئولان ایجاد می کند.

وی بیان کرد: آذربایجان غربی در برگزاری نشست های تخصصی و صمیمی با جوانان در کشور پیشتاز است و این امر وظیفه مسئولان استان را در راستای رفع دغدغه های قشر جوان جامعه بیشتر می کند.

وی ادامه داد: جوانان نیز باید توجه داشته باشند که استانداری، نهاد اجرایی نیست و مشکلات این قشر باید در ادارات مرتبط بررسی شده و به سرانجام برسد.

استاندار آذربایجان غربی گفت: نمایندگان جوانان در استان باید مشکلات را جمع بندی کنند و در اختیار ما قرار دهند تا مسئولان مربوطه این مشکلات را بررسی کرده و در اختیار دولت بگذاریم که در این صورت سرعت رسیدگی به این دغدغه ها بیشتر می شود.

سعادت با اشاره به اینکه جوانان از ارکان اصلی تداوم حرکت پرقدرت نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می روند، افزود: حضور متحد و منسجم جوانان تدام اقتدار کشور را موجب می شود و باید این روند همدلی روز به روز در جامعه به ویژه در بین نسل جوان بیشتر شود.

محمد خزائی مدیر فرهنگسرای جوان ارومیه و مشاور استاندار آذربایجان غربی نیز در این نشست با اشاره به اینکه گفت و گوی بی واسطه مسئولان و جوانان به صورت روشنگرانه و مستقیم از اهداف تشکیل این جلسه است، ادامه داد: مسئولان نسبت به خواسته های جوانان و نخبگان جامعه پاسخگو هستند و باید از ایده ها و پیشنهادهای ناب این قشر در پیشبرد روند توسعه ای کشور و استان بهره برد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.