به گزارش ایرنا ارسال 45 نمایشنامه به دبیرخانه حوزه هنری آذربایجان غربی و تولید 25 درصد از تولیدات دامی آذربایجان‌غربی توسط عشایر از دیگر اخبار مهم این استان طی 24 ساعت گذشته بوده است.
** اشتغال 11 هزار نفر در بخش تولید عسل در آذربایجان غربی
معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: 11 هزار نفر در بخش تولید عسل در استان فعالیت می کنند که 6 هزار نفر بهره بردار بوده و بقیه به صورت فصلی در زنبورستان ها اشتغال دارند.
** انتقال 1.5 میلیارد مترمکعب آب سدهای آذربایجان غربی به دریاچه ارومیه
مدیرعامل شرکت آب منطقه ای آذربایجان غربی با اشاره به اجرای طرح های احیای دریاچه ارومیه در دولت تدبیر و امید گفت: حدود یک میلیارد و 571 میلیون و 400 هزار مترمکعب آب از سدهای اقماری این استان به این دریاچه منتقل شده است.
** صدور 32 مهر مرغوبیت صنایع دستی در آذربایجان غربی
معاون صنایع دستی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی گفت: 32 مهر مرغوبیت صنایع دستی از سال 92 تاکنون در استان صادر شده است.
** تولید سالانه 17 هزار تن آبزی در آذربایجان غربی
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی گفت: این استان با تولید سالانه افزون بر 17 هزار تن انواع آبزیان و صادرات آن به سایر استانها و کشورهای همسایه دارای رتبه اول تولید این محصول در بین استانهای غیر ساحلی کشور است.

** ارسال 45 نمایشنامه به دبیرخانه حوزه هنری آذربایجان غربی
سرپرست حوزه هنری آذربایجان غربی گفت: هنرمندان در نخستین دوره طرح 'حمایت از تولید و اجرای عمومی آثار نمایشی' 45 عنوان نمایشنامه را به دبیرخانه این نهاد ارسال کردند.
** مدیر کل امور عشایر: 25 درصد از تولیدات دامی آذربایجان‌غربی توسط عشایر تولید می‌شود
مدیرکل امور عشایر و روستایی آذربایجان‌غربی با بیان اینکه عشایر این استان سالانه بالای 320 هزار تن انواع فرآورده های دامی تولید می کنند، گفت: 25 درصد از تولیدات دامی استان را عشایر تولید می‌کنند.
7129/3072 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.