به گزارش ایرنا، حجت الاسلام نقی باقری در خطبه های این هفته نماز جمعه شاهین دژ با اشاره به حمله روز چهارشنبه تروریست ها به مجلس و حرم امام خمینی و محکوم کردن این اقدام تروریستی اظهار کرد: این توصیه قرآن به امت اسلامی است که همواره برای تجهیز قوا و نیروهای نظامی و انتظامی کوشا باشند.
وی افزود: البته کسی منکر قدرت و توان بالای امنیتی و نظامی ایران نمی تواند باشد و این حتی بر بیگانگان نیز پوشیده نیست.
وی گفت: اعتماد مردم به نیروهای امنیتی و اطلاعاتی به حدی است که از فرار و ترک محل حادثه در تهران خودداری می کنند و اقدام به گرفتن عکس و فیلم از حادثه می کنند چرا که مطمئن هستند نیروهای امنیتی به حساب آنان خواهند رسید.
حجت الاسلام باقری افزود: در کلام رهبر فرزانه انقلاب از این حادثه با عنوان ترقه بازی تعبیر شد به این معنا که این گونه اقدامات در برابر هشت سال ایستادگی مردم در برابر قوای متجاوزی که نصف دنیا از آن حمایت می کردند هیچ است.
وی همچنین یادآور شد: دیگر معنای فرمایشات رهبری این است نیروهای نظامی و اطلاعاتی ایران چنان محکم و استوارند که لرزه به اندام دشمنان می اندازند و این گونه اقدامات اثری بر جامعه نخواهد داشت.
شهرستان شاهین دژ با 90 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی واقع است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7549/3093**خبرنگار: مینا ابراهیمی**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.