به گزارش خبرنگار ایرنا، ماموستا عبدالرحمان خلیفه زاده در خطبه‌های نماز جمعه بوکان با محکوم کردن حادثه تروریستی تهران و تسلیت به خانواده های شهدای این حادثه اسف بار، اظهار کرد: این حادثه به منظور ایجاد تفرقه و نفاق بین اقوام ایرانی و از بین بردن آرامش کنونی در کشور است که خوشبختانه نیروهای هوشیار امنیتی و اطلاعاتی ما نگذاشتند که دشمن به اهداف شوم خود دست پیدا کنند.
وی ادامه داد: این حوادث سبب هوشیاری، به ویژه وحدت و همبستگی بیشتر مسلمانان دنیا به ویژه ملت بزرگ ایران خواهد شد و همه مسلمانان ایران اسلامی بیشتر از گذشته به اخوت و برادری خود پایبند خواهند بود.
امام جمعه بوکان با بیان اینکه کسانی که حملات تروریستی را انجام دادند اجیر شده دست دشمنان اسلام و ایران هستند، اظهار کرد: دشمنان انقلاب اسلامی با این کار خود می‌خواستند آرامش و اتحادی را که در کشور ما حاکم است را بر هم زده و نگین امنیت منطقه را همانند دیگر کشورهای همسایه ایران را نا امن جلوه بدهند که با این کارها راه به جایی نمی برند.
ماموستا خلیفه زاده افزود: این حادثه تروریستی توسط همه اقوام و مذاهب در ایران محکوم است و کار این افراد توسط نیروهای امنیتی کشور بی جواب نخواهند ماند.
وی اضافه کرد: هیچ کس و هیچ جریانی نمی تواند در ایجاد امنیت پایدار کشورخللی ایجاد کند.
خلیفه زاده در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه به با بیان فضیلت‌های ماه مبارک رمضان پرداخت و گفت: رمضان فرصتی است که انسان به خود بیاید و با تزکیه نفس اعمال خود را بسنجد و اصول دین اسلام را در زندگی خود برقرار کند تا هم در زندگی شخصی و هم در اجتماع موفق باشد.
امام جمعه بوکان ادامه داد: دستگیری از نیازمندان و فقرا در این ماه مبارک نباید فراموش شود چون خداوند سبحان انسان‌های توانمند را نماینده خود در زمین قرار داده تا به یاری نیازمندان بشتابند و فقر و محرومیت را از بین ببرند.
شهرستان بوکان با 251هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.