نماینده ولی فقیه درآذربایجان غربی گفت: امام خمینی(ره) از هیچ قدرتی، جز خدا هراس نداشت.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام سید مهدی قریشی در سالگرد ارتحال امام خمینی در مصلی ارومیه با بیان اینکه بی اعتمادی به قدرت های خارجی و استکبار جهانی، شاخصه مهم زندگی امام خمینی (ره) بود افزود: امام خمینی (ره) به عنوان یک انسان مومن و انقلابی، قدرت خداوند متعال را بالاترین قدرت می‌دانستند و به همین دلیل از هیچ قدرتی، جز قدرت خدا هراس نداشتند.

وی گفت: هنوز هم ابعاد مختلفی از ابعاد شخصیتی امام راحل (ره) برای  همه ما روشن نیست اما اگر کسی بخواهد در مورد شخصیت امام بررسی کند باید بگوییم جوهره شخصیت امام (ره) در حقیقت عبودیت بود.

امام جمعه ارومیه گفت: ساده زیستی یکی از ویژگی‌های شاخص و قابل توجه امام(ره) بود که این مهم در سیره و روش زندگی امام کاملا مشخص و روشن است.

وی با تأکید بر اینکه باید اصول و مبانی نهضت اسلامی امام را بشناسیم و هیچگاه فراموش نکنیم خاطرنشان کرد: یکی از اصول امام مبارزه با مستکبرین بودو موضع سرسختانه ای داشتند و ما نیز راه امام راحل را باید ادامه دهیم.

حجت الاسلام قریشی تصریح کرد:‌ وجود حضرت امام خامنه ای یک نعمت بزرگ است که بعد از امام راحل سکان کشتی اسلام را به دست گرفتند و ما باید قدر این نعمت الهی را بدانیم.

وی افزود: تنها راه نجات امت، ادامه مسیر امام و پیروی و تبعیت از مسیر آن بزرگوار و فرمایشات مقام معظم رهبری است تا اقتدار و عظمت برای کشور و مردم روز به روز بیشتر شود.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin; mso-bidi-font-family:Arial; mso-bidi-theme-font:minor-bidi;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.