استاندار آذربایجان غربی بر لزوم شفافیت در عملکرد مسئولین و کارگزاران دولت تاکید کرد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، قربانعلی سعادت در نشست شورای برنامه ریزی استان افزود: دستگاه های اجرایی استان مشکلات مختلفی دارند و ما نیز به عنوان مسئول، موظف هستیم در کارهایمان شفاف عمل کنیم.

سعادت اظهار کرد: واگذاری پروژه ها به بخش هایش مختلف خصوصی باید با شفافیت باشد و همه مقررات و موارد مورد نظر دستگاه های نظارتی باید رعایت شود.

به گفته وی، یکی از شعارهای رئیس جمهور این بود که باید شفافیت در عملکرد در دستور کار ادارت باشد، این مسیر از سال 92  آغاز شده است اما باید با برنامه ریزی تکمیل شود.

استاندار آذربایجان غربی با اشاره به مشکل عدم وصول درآمدها تاکید کرد: وصول درآمد ها یک مشکل اساسی است که برای برطرف شدن آن نیاز به هماهنگی بین دستگاه ها و مسئولین دارد و  عملکرد مسئولین باید طوری باشد که مردم اعتماد کامل به آنها داشته باشند و در مسیر قانون و حقوق مردم حرکت کنند.

شایان ذکر است، در این نشست مسئولان اقتصادی و بازرسی استان نیز گزارش ها مفصلی از شرایط استان ارائه دادند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.