رسول بخشی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار اظهار کرد: در این ماه امسال همچون سال های گذشته به همت خیران خانوارهای تحت پوشش که بیشتر در مناطق محروم ساکن هستند ،سبد کالا شامل مرغ، روغن، قند و رب توزیع می شود و 2 هزار مددجو با توزیع غذای گرم اطعام می شوند.
بخشی بیان کرد: بازدید و دلجوئی از خانواده های نیازمند به ویژه بیماران زمین گیر توسط مسئولان و خیران از دیگر برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان خواهد بود تا بدین طریق از نزدیک در جریان مشکلات آنها قرار گرفته و بیشتر حمایت کنند.
مدیر کمیته امداد میاندوآب بیان کرد: در سال گذشته با عنایت مردم نوعدوست این شهرستان 13 میلیارد ریال زکات جمع آوری شده که 9 میلیون ریال آن کالا و 500 میلیون ریال به صورت نقدی جمع آوری و در تعمیر مسکن، جهیزیه، هزینه های درمانی و تحصیلی مددجویان صرف شد و همچنین با زکات جمع آوری شده توسط روستائیان 9 باب مسجد در نقاط مختلف شهرستان در حال ساخت می باشد که در مراحل پایانی اجرا قرار دارند و همچنین در بیشتر روستاها زکات جمع آوری شده در همان روستا به منظور رفع نیاز نیازمندان هزینه شده است.
وی گفت: میزان زکات جمع آوری شده نسبت به سال قبل از آن 15 درصد رشد و کمک های جمع آوری شده در مشارکت های مردمی 20 درصد رشد داشته است.
به گزارش ایرنا، سه هزار و 700 خانوار تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) میاندوآب هستند.
شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093 ** انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.