مدیرکل شرکت غله و خدمات بازرگانی آذربایجان غربی گفت: هیچ گونه کمبودی در تامین برنج و شکر مصرفی ماه رمضان در استان وجود ندارد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، زین العابدین طایفه آقایاری در جمع خبرنگاران گفت: 817 تن شکر سفید و یک هزار و 116 تن برنج  مورد نیاز مردم در ماه مبارک رمضان توسط این شرکت تامین شده است.

وی اضافه کرد: در تامین مصارف ماه مبارک رمضان، مصرف خانواده ها و اصناف برای تهیه شیرینی ها و خوراکی های ویژه ماه مبارک رمضان در نظر گرفته شده است.

آقایاری اظهار کرد: قیمت هر کیلو برنج مصرفی در این ماه به صورت عمده 2400 تومان و برای مصرف کننده 2700 تومان و قیمت هر کیلو شکر نیز 2520 تومان در درب انبارهای شرکت امورغله و خدمات بازرگانی و برای مصرف کنندگان 2855 تومان تصویب شده است.

در ماه مبارک رمضان پخت شیرینی ها و خوراکی های مخصوص این ماه در خانواده ها افزایش می یابد و مصرف شکر و برنج نیز بالا می رود.

همه ساله برای کاهش مشکلات مربوط به بازار سیاه این کالاها، ستاد تنظیم بازار اقدام به تامین نیاز مردم و اصناف در ایام مختلف سال از جمله ماه مبارک رمضان می کند.

طرح ضیافت با هدف تنظیم بازار در ایام ماه مبارک رمضان همانند سال‌های گذشته با برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم کالا از 31 اردیبهشت ماه تا آخر ماه مبارک رمضان در استان اجرا می‌شود.

فروشگاه‌های عرضه مستقیم کالا شامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی های مصرف فعال و فروشگاه‌های محلی در سطح استان در این ایام مبارک آماده ارائه خدمت‌رسانی به همشهریان در خصوص تامین مایحتاج ضروری مورد نیاز خود در این ماه پر برکت هستند.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.