به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، رضا جوان کیا، معاون عمرانی شهردار ارومیه با تشریح جزئیات اجرای پروژه تقاطع غیر هم‌سطح آذربایجان در ورودی شهر ارومیه اظهار کرد: پروژه مهم تقاطع غیره هم‌سطح آذربایجان جزو اولویت‌های مشخص‌شده در بودجه ۹۶ است بنابراین با تلاش شهرداری فاز نخست این پروژه که بزرگراه جاده مهاباد را به بلوار والفجر متصل می‌کند تا پایان تیرماه برای افتتاح آماده‌سازی میشود.

وی با اعلام جزئیات مشکلات پروژه آذربایجان اظهار داشت: در این پروژه مشکلاتی از جمله اجرا، آزادسازی زمین و تکنیک احداث مطرح بود که سبب شد احداث آن طبق برنامه زمانبندی پیش نرود ولی تلاش می‌کنیم که اواخر تیرماه فاز نخست آن افتتاح شود.

معاون عمرانی شهردار ارومیه گفت: پروژه بزرگ آذربایجان یک پروژه منحصربه‌فرد و فاخر در مجموعه پروژه‌هایی که تا امروز در قسمت زیرگذر، روگذر و تقاطع‌های غیر هم‌سطح اجراشده است، می باشد و در پروژه آذربایجان تکنیک خاص، نقشه و مختصات و هم روش اجرا نیز متفاوت است.

جوان کیا اعلام کرد: این تقاطع غیر هم‌سطح از نظر ریالی هم جزو پروژه‌های شاخص است که از بابت آزادسازی و مجموعه عملکرد پروژه بیش از ۱۶۰ میلیارد تومان باید هزینه شود و با توجه به رکودی که در وضعیت اقتصادی کشور ما حاکم است با مشکلاتی مواجه هستیم.

وی افزود: کل بودجه‌ای که شهرداری برای اجرای این پروژه‌ها تصویب می‌کند و در نظر می‌گیرد از محل درآمدهای خود شهرداری است و با وجود رکود اقتصادی در زمینه ساخت‌وساز و موارد دیگری که شهرداری می‌تواند از قبال آن عوارض بگیرد مردم چندان به شهرداری مراجعه نمی‌کنند.

معاون عمرانی شهردار ارومیه با تشریح نحوه تحقق بودجه شهرداری ارومیه گفت: شهردار ارومیه تمهیدات لازم را برای جلوگیری از ایجاد مشکل مالی در اجرای پروژه را پیش‌بینی کرده‌ است و امیدواریم که طبق برنامه زمان‌بندی که برای افتتاح پروژه آذربایجان انجام‌شده است آن را به اتمام برسانیم و در اختیار مردم شهر ارومیه قرار دهیم.

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 663627
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.