سرهنگ حسن شیخ نژاد روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: عوامل انتظامی این شهرستان با هدف اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و تحقق شعار سال در چهار عملیات جداگانه در چند روز گذشته با کنترل خودروهای عبوری از سمت میاندوآب به شهرهای عمقی کشور، موفق شدند کالاهای قاچاق را کشف و قاچاقچیان را دستگیر کنند.
وی اضافه کرد: این کالاهای قاچاق که از شهرهای مرزی بارگیری شده بود، شامل 80 قلم ظروف آشپزخانه، 60 حلقه لاستیک، یکهزار و 978 ثوب البسه قاچاق خارجی، 2 هزار و 310 پاکت تنباکو و 394 هزار نخ سیگار است که در مجموع ارزش ریالی این اقلام 2 میلیارد و 800 میلیون ریال است.
سرهنگ شیخ نژاد ادامه داد: قاچاقچیان دستگیر شده پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.
فرمانده انتظامی شهرستان میاندوآب همچنین گفت: در این رابطه هم چهار دستگاه خودرو توقیف شد.
سرهنگ شیخ نژاد تاکید کرد: مقابله با سرقت، کالای قاچاق، مبارزه با مواد مخدر و ناهنجاری های اجتماعی از اولویت های انتظامی این شهرستان در سال جاری است.
به گزارش ایرنا، شهرستان میاندوآب یکی از محل های مهم گذر کالاهای قاچاق از مناطق مرزی جنوب آذربایجان غربی و استان کردستان به شمار می رود.
میاندوآب با 277 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی و 155 کیلومتری مرکز استان واقع شده و مسیر ارتباطی استان های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و کردستان است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.