دهمین دوره مسابقات قهرمانی اسنوکر آذربایجان غربی به پایان رسید.

به گزارش ایسنا منطه اذربایجان غربی، دهمین دوره مسابقات قهرمانی اسنوکر آذربایجان غربی که به همت این هیات و اسپانسری باشگاه فرهنگی ورزشی بولینگ و بیلیارد " علی " برگزار شد، جمعه پنجم خرداد ماه به پایان رسید.

این دور از مسابقات به مناسبت گرامیداشت سالروز سوم خرداد ماه، روز آزادسازی خرمشهر، با حضور ۵۳ بازیکن از شهرستان های آذربایجان غربی برگزار شد.

دهمین دوره مسابقات قهرمانی اسنوکر آذربایجان غربی به میزبانی‌ ارومیه در محل باشگاه فرهنگی ورزشی بولینگ و بیلیارد " علی " به مدت سه روز برگزار شد.

این مسابقات پس از انجام ۸۷ رقابت حساس و تنگاتنگ، با تعیین جداول دو حذفی و تک حذفی در روز جمعه پنجم خرداد ماه با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

از نکات قابل توجه این دور از مسابقات میتوان به حضور " حسن قربانی " و " حسین حمزه لو " دو بازیکن پیشکسوت ارومیه ای و " سجاد نجفی " بازیکن مستعد زیر ۱۶ سال از شهرستان چایپاره اشاره کرد.

مراسم اختتامیه این دور از مسابقات، پس‌از ارائه گزارش کامل فنی و اجرایی مسابقات توسط " مرتضی زارع " دبیر محترم هیات بولینگ، بیلیارد و بولس استان، با حضور جمع کثیری از علاقه مندان ورزش بیلیارد و پیشکسوتان این‌ رشته ورزشی برگزار شد.

گفتنی است در آیین اختتامیه دهمین دوره مسابقات قهرمانی اسنوکر آذربایجان غربی از عوامل اجرایی مسابقات، داوران مسابقات و نفرات برتر مسابقات تقدیر و قدردانی به عمل آمد.

 " فرزاد حمویی پور " از شهرستان ارومیه، " بهنام جوان " از شهرستان میاندوآب، " امیر موسی زاده " از شهرستان ارومیه و " امین علی محمد لو " از شهرستان خوی با شکست رقیبان خود به ترتیب‌ مقام اول تا چهارم را کسب کردند.

به نفرات برتر این مسابقات حکم قهرمانی، مدال و جایزه نقدی به مبلغ بیست میلیون ریال صادر و اهدا گردید.

در آیین اختتامیه این مسابقات از " حسن قربانی " و " حسین حمزه لو " نیز به عنوان بازیکنان اخلاق این دور از‌ مسابقات تجلیل به عمل آمد.

لازم به ذکر است که " مهدی عبدالهی " به عنوان سرپرست، " مهدی رزمجو " به عنوان سر داور، " علی قوسیان " به عنوان مسئول برگزاری مسابقات، مسئولیت فنی و اجرایی این دور از مسابقات را بر عهده داشتند.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.