مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی گفت: به مناسبت استقبال از ماه رمضان طرح ربیع القرآن در مساجد استان برگزار می شود.

حجت الاسلام اباذر بیگی در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی گفت: به مناسبت استقبال از ماه مبارک رمضان طرح ربیع القرآن در آخرین روز شعبان در 100 مسجد محوری آذربایجان غربی برگزار می شود.

وی با بیان اینکه این طرح در 15 مسجد ارومیه برگزار می شود تصریح کرد: برخی از این مساجد ازجمله مسجد لطفعلی خان، مسجد امام خمینی (گلباد)، اسماعیل بیگ (مدنی)، مسجد نبوت (آزادگان)، سبحان (8 شهریور) و سید الشهدای خیابان پیروزی طرح ربیع القران برگزار می شود.

حجت الاسلام بیگی هدف از اجرای این طرح را ترویج فرهنگ فعالیت قرآنی، ضرورت توجه به انس و پیوند قرآنی بین مردم و مسجد، ارتقای معارف قرآنی و احیای سنت قرآن شناسی در ماه رمضان عنوان کرد.

مسئول دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد آذربایجان غربی درخصوص برنامه  های طرح مذکور در ماه مبارک رمضان خاطر نشان کرد: تلاوت،تفسیر و جزخوانی قرآن، تکریم از نخبگان قرآنی، اجرای مسابقات قرآنی و فرهنگی از جمله برنامه های طرح ربیع القرآن در مساجد استان است.

 


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.