حجت الاسلام محمدرضا بابازاده روز سه شنبه در جلسه هماهنگی مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام و قیام خونین 15 خرداد افزود: برگزاری همایش ها و نمایشگاه هایی برای تبیین شخصیت حضرت امام و توزیع پوسترهای تبلیغاتی از وصیت نامه حضرت امام و سیره ایشان از دیگر برنامه های این نهاد بوده که در 16 شهرستان این استان اجرا می شود.
وی ادامه داد: زنده نگه داشتن یاد و خاطره حضرت امام و قیام تاریخ ساز 15 خرداد، بازسازی اندیشه های حضرت امام و توسعه اصول فکری امام راحل از جمله هدف های کلی در برگزاری مراسم بزرگداشت حضرت امام خمینی(ره) و بزرگداشت شهدای قیام خونین 15 خرداد است.
معاون سیاسی امنیتی استاندار آذربایجان غربی نیز گفت: کشورهای اروپایی برای منع گسترش اسلام در بین جوانان و جامعه اروپایی اقدام به راه اندازی گروه های تکفیری کردند تا چهره خشن از اسلام را به نمایش بگذارند و اسلام هراسی را در جامعه اروپایی ترویج دهند.
علیرضا رادفر افزود: شخصیت والای حضرت امام راحل و حضرت امام خامنه ای باعث شده تا اسلام در دل جوانان اروپایی رخنه کند و این نشان از قدرت و عظمت اسلام ناب محمدی بوده که عوامل استکبار جهانی را نیز ترسانده است.
وی با اشاره به شخصیت والای حضرت امام راحل، ادامه داد: حضرت امام خمینی (ره) به اسلام جان دوباره بخشید و نام و یاد ایشان همیشه همراه این نظام و انقلاب خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه وظیفه ما تثبیت انقلاب است، اضافه کرد: دانشحویان و جوانان آینده سازان این مرز و بوم هستند و باید با راه و اصول امام راحل آشنایی کافی و وافی داشته باشند و این اصول را سرلوحه کارهای خود قرار دهند.
رادفر اظهار کرد: امام راحل اسلام جدیدی را معرفی نکرده است بلکه به تبیین صحیحی از اسلام پرداخته و غلط های گذشته را اصلاح کرده و یک اسلام ناب محمدی را به دنیا عرضه کرده است و این وظیفه ماست تا آن را حفظ و عرضه کنیم‌.
به گزارش ایرنا اجرای برنامه های فرهنگی در سراسر استان و همکاری ارگان ها و ادارت استان برای اجرای بهتر این آئین ها از جمله مصوبه های این جلسه بود.
مراسم بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی(ره)، 14 خرداد ماه با حضور مردم مومن و انقلابی در سراسر استان برگزار می شود.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.