سردار دلاور رنجبرزاده روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: تسطیح و زیرسازی جاده سلغه با هزینه 200 میلیون ریال و جاده شیخ یوسف با 150 میلیون ریال هزینه، برنامه گرامیداشت فتح خرمشهر برنامه مشترک با دانشگاه آزاد، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، عطرافشانی و غبارروبی مزار شهدا، دیدار با خانوده های شهدا، تجلیل از خانواده شهدا، برگزاری مسابقات پاورلیفتینگ برنامه مشترک با اداره ورزش و جوانان از جمله برنامه های پیش بینی شده است.
وی همچنین با تبریک سالروز سی و پنجمین سالگرد آزاد سازی خرمشهر بیان کرد: ملت ایران با لبیک به خون شهدای هشت سال دفاع مقدس در انتخابات شرکت گسترده داشتند.
سردار رنجبرزاده با اشاره به فداکاری ها و شجاعت رزمندگان اسلام در عملیات ازاد سازی خرمشهر اظهار کرد: اگر لطف و عنایت خدای منان نبود خرمشهر آزاد نمی شد.
وی افزود: عملیات آزاد سازی عملیات پیچیده ای بود که با لبیک به فرمان امام میسر شد، شکست حصر آبادان، مدیریت امام راحل و قدرت جوانان ایران تمام معادلات استکبار را برهم زد تا فتح خرمشهر ممکن شد.
وی تاکید کرد: وحدت و یکدلی رمز قدرتمندی، پاسداری و حراست از ایران است و دشمنان انقلاب با شیطنت های مختلف و با تقویت تروریست در منطقه که اکنون از کنترل خودشان نیز خارج شده، نتوانستند امنیت ایران را دچار مشکل کنند.
سردار رنجبرزاده اظهار کرد: تا زمانی که ولایت مداری و وحدت بین مردم و مسئولان وجود داشته باشد هیچ قدرتی توانایی ضربه زدن به انقلاب اسلامی ایران را نخواهد داشت.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.