فرمانده پلیس راه میاندوآب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا و اعلام این خبر گفت: این تصادف ها شب گذشته بر اثر برخورد یک دستگاه خودروی سواری هیوندای با خودروی پیکان در کیلومتر 17 محور میاندوآب به بوکان و نیز برخورد کامیون ولوو با خودروی پژو 405 در کیلومتر پنج محور میاندوآب - مهاباد به وقوع پیوست.
سرگرد پرویز شکری افزود: در حادثه نخست که بر اثر تصادف خودروی هیوندا با یک دستگاه خودروی پیکان به وقوع پیوست، راننده و سه سرنشین پیکان به علت شدت جراحات وارده در دم جان خود را از دست دادند.
وی انحراف به چپ خودروی هیوندا را علت این حادثه مرگبار عنوان کرد.
فرمانده پلیس راه میاندوآب همچنین گفت: در تصادف دیگر نیز که در جاده میاندوآب به مهاباد بر اثر برخورد کامیون ولوو از پشت با خودروی پژو روی داد، به علت رعایت نکردن حق تقدم توسط راننده کامیون ولوو، راننده پژو از خودرو پرت و در دم جان خود را از دست داد.
شکری بیان کرد: خودروی پژو پس از حادثه دچار حریق شد.
به گزارش ایرنا، محورهای شهرستان میاندوآب به علت قرار گرفتن در مسیر استان های کردستان و آذربایجان غربی به آذربایجان شرقی همواره از پرترددترین محورهای استان به شمار می رود و سالانه چندین نفر از هموطنان جان خود را از دست می دهند.
شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093 ** انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.