مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی از برپایی60 کرسی تلاوت قرآن کریم درطول ماه رمضان در ارومیه خبرداد.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام محمدباقر کریمی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی استان که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد افزود: امسال60 کرسی تلاوت قران به صورت هرشب 2 کرسی در مساجد ارومیه بعد از اذان مغرب برگزار می شود.

وی ادامه داد:  این طرح به صورت پایلوت در ارومیه و روستاهای بالای 200 خانوار در ماه مبارک رمضان اجرا می شود و از قاریان ممتاز استان در این طرح بهره خواهیم برد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی مراسم جمع خوانی قرآن کریم را یک جریان فرهنگی تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: این جریان فرهنگی باید با رشدی کیفی همچنان ادامه داشته باشد.

حجت الاسلام کریمی با ابراز خرسندی از برگزاری پرشور مراسم جمع خوانی قران کریم در ماه رمضان سال گذشته در ارومیه گفت:سال گذشته  مراسم جمع خوانی قرآن در مصلی امام خمینی ارومیه و 11 شهرستان دیگر اذربایجان غربی در ماه رمضان با همت ائمه جماعات و موسسات قرانی استان برگزار شد.

وی ضمن تشکر از همکاری ادارات و ارگانهای یاری رسان در برگزاری جمع خوانی قرآن کریم در سال گذشته و تامین اعتبار این مراسم تصریح کرد: با همکاری شهرداری و سایر ارگانها امسال نیز این مراسم جمع خوانی در مصلی ارومیه و مساجد محوری شهرستانها در ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان غربی با بیان اینکه آذربایجان غربی قاریان و حافظان بین المللی و ملی زیادی تربیت کرده است افزود: متاسفانه از این ظرفیت بالقوه در استان استفاده کافی برده نشده است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.