مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی گفت: مراسم جمع خوانی قرآن ارومیه رتبه ممتاز را در کشور کسب کرده است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی مسعود مجرد صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی استان که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد افزود: ارومیه در طی دو سال اخیر بدلیل کیفیت مراسم جز خوانی و تلاوت قاریان ممتاز در بین استانهای برگزار کننده حائز رتبه ممتاز در کشور  شده است.

وی  با بیان اینکه ارومیه هم اکنون  به عنوان یکی از کانون های مهم  رشد فعالیت های قرآنی در کشور مطرح  است تصریح کرد: مراسم جمع خوانی قرآنی ارومیه در ماه مبارک رمضان با قرار گرفتن در طراز ممتاز  کشوری در کنار استانهایی که به مهد فعالیت های قرآنی معروف هستند مطرح می باشد.

مجرد با اشاره به رشد کیفی مراسم جمع خوانی قران کریم در ارومیه و تبدیل آن به یک جریان فرهنگی تاثیرگذار گفت: برگزاری  مراسم جمع خوانی قرآن کریم در ماه رمضان توانسته است ضمن ایجاد جریان فرهنگی، استعداد های قرآنی آذربایجان غربی را معرفی و منعکس کند.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان غربی با بیان اینکه برپایی  جمع خوانی قرآن کریم طی چند سال گذشته در ارومیه توانسته جایگاه خوبی در میان مشتاقان  پیدا کند افزود: امسال نیز پوشش کامل این مراسم توسط صدا و سیمای آذربایجان غربی از شبکه استانی از ساعت 18 الی 19 انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه سال گذشته  روزانه بیش از 3 هزار تلاوت در مصلی ارومیه انجام می شد و این مراسم جمع خوانی با استقبال پر شوری برگزار می شد گفت: امید است امسال  با اطلاع رسانی و و حمایت به موقع ارگانهای ذیربط تلاوت 5 هزار نفری را شاهد باشیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.