نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: برنده انتخابات ملت غیور ایران است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی حجت الاسلام سید مهدی قریشی ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی و گسترش فعالیت های قرآنی استان که در دفتر امام جمعه ارومیه برگزار شد، ضمن تبریک به ملت غیور استان در حضور پر شور خود در روز انتخابات گفت: تنها برنده در انتخابات ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران است.

وی هدف کاندیداها را اعلام امادگی در خدمت رسانی به مردم عنوان کرد و افزود: کاندیداهای ریاست جمهوری و شورای شهر و روستا درصدد اعلام برنامه های خود برای اجرای هرچه بهتر منویات مقام معظم رهبری و نظام است.

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: ملت غیورایران با حضور خود درپای صندوق های رای، ناامیدی دشمنان را به ارمغان اورده و نشان دادند همیشه حامی و پشتیبان نظام و رهبری هستند.

حجت الاسلام قریشی با ابراز خرسندی از برگزاری پرشور مراسم معنوی تلاوت قران کریم در ماه مبارک رمضان در مصلی ارومیه و مساجد محوری برخی شهرستان ها گفت: برپایی این مراسم سنت حسنه ای است که باید با افزایش کیفیت اجرای آن تداوم یابد.

وی با اشاره به تاکید روایات ائمه (س) بر تلاوت قران خاطر نشان کرد: تا آنجایی که در توان هست باید مردم را به تلاوت قران کریم و بهره مندی از مباحث قرانی با خلوص نیت دعوت کنیم.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.