ملاعبدالقادر بیضاوی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: اهل سنت با حضور پرشور خود در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ثابت کردند که در مقابل دشمنان با اقتدار ایستاده اند و اجازه نمی دهند تا سرنوشت کشور به دست نامحرمان بیافتد.
وی ادامه داد: ملت شیعه و سنی ایران با حضور یکپارچه خود در پای صندوق های رای بار دیگر با آرمان های انقلاب و نظام تجدید میثاق کردند و پایبندی خود را به شعار استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نشان دادند.
وی بیان کرد: صف های یکپارچه ملت ایران در انتخابات، پاسخ کوبنده ای به توطئه های دشمنان است و این ملت با اتحاد خود به بدخواهان این سرزمین فرمان عقب گرد دادند.
امام جمعه اهل سنت ارومیه با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران مقتدرترین کشور در منطقه است، گفت: حضور پرشکوه مردم در انتخابات بار دیگر اقتدار نظام با پشتوانه مردمی را به نمایش گذاشت.
وی افزود: اهل سنت همواره در همه صحنه ها و به ویژه هشت سال جنگ تحمیلی صحنه را رها نکرده اند و با تقدیم هزاران شهید کارنامه درخشانی برای خود خلق کرده اند.
به گزارش ایرنا جامعه اهل سنت در دوران دفاع مقدس بیش از پنج هزار شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده و زندگی مسالمت آمیز آنان در کنار هموطنان شیعه در جای جای ایران اسلامی و از جمله آذربایجان غربی مثال زدنی است.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا امروز /جمعه/، 29 اردیبهشت سال 1396 شمسی در سراسر ایران اسلامی برگزار شد.
8135/ 3072
** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.