نماینده مردم آذربایجان غربی در مجلس خبرگان رهبری گفت: ترکیب شوراهای اسلامی شهر باید به گونه ای باشد که از تخصص های مختلف در آن عضویت داشته باشند.

حجت الاسلام عسگر دیرباز در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی با بیان اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به طور متوسط هر سال یک انتخابات در جمهوری اسلامی ایران برگزار می شود گفت: انتخابات ریاست جمهوری از این جهت که شخص دوم کشور برای چهار سال امور کشور را به دست می گیرد و انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از این جهت که موجب اعتلای شهر و روستا می شود، دارای اهمت است.

وی ادامه داد: ابعاد فرهنگی، تربیتی و عمرانی شهر باید مورد توجه قرار گیرد و این امر نیازمند آن است که شورای شهر ترکیبی از ابعاد مختلف باشد.

وی تصریح کرد: ایران یک کشور تاثیر گذار در منطقه است که دارای یک هویت و اعتبار جهانی است و به همین جهت حضور حداکثری مردم در انتخابات و پای صندوق های رای موجه حفظ این رویه می شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از اینکه برخی از مردم نسبت به رای خود و کسی که انتخاب می کنند بی تفاوت هستند افزود: تک تک رای هایی که به صندوق ها انداخته می شوند مهم هستند و در تعیین سرنوشت کشور اثر گذار هستند.

وی ادامه داد: شاهد برخی بد رفتاری ها در ایام انتخابات و مناظره ها بودیم که این رفتار ها شایسته کشور ما نیست چرا که ایراد هایی که به کشور های دیگر در انتخابات و رفتار های نامزد ها می گیریم نباید در کشور ما دیده شود.

وی با اشاره به فعالیت های دشمنان مبنی بر کاهش مشارکت مردم در انتخابات پیش رو تصریح کرد: با حضور گسترده خود در انتخابات و رای دادن به کسانی که دارای برنامه و اهداف مشخص هستند دشمنان را شکست داده و پیروزی دیگری در کارنامه انقلاب اسلامی رقم خواهیم زد.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.