به گزارش ایرنا، مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران در این آیین گفت: رویکرد شرکت ملی گاز ایران پس از نیم قرن تلاش حضور در بازارهای جهانی، افزایش سهم ایران در مبادلات گازی در بازار جهانی است.
سعید مومنی افزود: ارتقای کیفیت نگهداشت و تعمیرات شبکه گازرسانی و ترویج فرهنگ مصرف بهینه گاز طبیعی از مهمترین اولویت هایی است که باید موردنظر شرکت های گاز استانی قرار گیرد.
منصور صادقیان مدیر عامل سابق شرکت گاز آذربایجان غربی نیز در این آیین بیان کرد: افزایش ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی یکی از مهم‌ترین دستاوردهای شرکت گاز در 3.5 سال گذشته در استان بوده است.
مدیرعامل جدید شرکت گاز آذربایجان غربی نیز در این آیین گفت: گازرسانی به صنایع و روستاها مهم‌ترین اولویت شرکت گاز استان است.
علیرضا شیخی امامزاده افزود: گازرسانی به صنایع و بالا بردن ضریب نفوذ گاز طبیعی در بخش روستایی استان آذربایجان غربی از برنامه هایی است که به طور جدی باید پیگیری شود.
وی اضافه کرد: امیدواریم با تامین اعتبارات و کمک و مساعدت‌های سایر ادارات راه برای توسعه گازرسانی به روستاها و صنایع استان فراهم شود.
به گزارش ایرنا، در ادامه این آیین از زحمات منصور صادقیان مدیرعامل سابق شرکت ملی گاز آذربایجان غربی که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است، قدردانی و علیرضا شیخی امامزاده به عنوان مدیرعامل جدید معرفی شد.
آذربایجان غربی در شمال غربی ترین نقطه کشور قرار دارد و 99 درصد خانوار شهری آن از نعمت گاز طبیعی بهره مند هستند.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.