مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: منطقه آزاد ماکو میزبان مسابقات استانی قرآن کریم شد .

حجت الاسلام ناصر جوانبخت در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی افزود: با همکاری سازمان منطقه آزاد ماکو مسابقات استانی قرآن کریم مرداد ماه سال جاری برگزار می شود.

وی تصریح کرد: مدیرعامل منطقه آزاد ماکو با پیشنهاد اداره کل اوقاف استان مبنی بر برگزاری مسابقات قرآنی استانی در شهرستان ماکو،موافقت کرده و کلیه هزینه های برگزاری چند روزه مسابقات قرآنی با امکانات کامل تقبل کرده است .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به ثبت ۴ وقف جدید در شهرستان ماکو افزود :دو وقف جدیداز سوی حجت الاسلام والمسلمین رنجبری امام جمعه  شهرستان ماکو تحت یک  باب منزل مسکونی در دوطبقه به متراژ ۱۲۰مترمربع در شهرستان سلماس به ارزش ریالی۲۰۰میلیون تومان و یک باب منزل مسکونی در دوطبقه به متراژ ۱۲۰متر مربع در شهرستان قم به ارزش ریالی ۲۰۰میلیون تومان از سوی وی وقف شده است.

حجت الاسلام جوانبخت گفت:کمک به طلاب، سادات، فعالیت های قرآنی و ترویج فرهنگ مهدویت و مساعدت به عموم مردم از نیت های حجت الاسلام ایوب رنجبری در وقف منازل مسکونی اش است .

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی با اشاره به وقف یک قطعه زمین به متراژ 400 متر مربع  توسط واقف خیر اندیش عبدالحسن عبدالله نژادتصریح کرد:این وقف بانیت احداث حسینیه روستای هاسون بزرگ از توابع  شهرستان ماکو و جز وقف انتفاعی است .

وی ادامه داد: ثبت یک قطعه زمین توسط واقف خیر اندیش  عبدالحسن عبدالله نژادبه متراز98 متر مربع در روستای هاسون بزرگ از توابع شهرستان ماکوبا نیت صرف هزینه های ضروری حسینیه و امورات قرآنی روستا نیز از وقف دیگر وی است .


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.