معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی گفت: طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان، امسال از پنجم خرداد تا پنجم تیر ماه در آذربایجان غربی اجرا می شود.

سلیمان علیزاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا منطقه آذربایجان غربی، با اشاره به برگزاری طرح تشدید نظارت و پایش بازار ویژه ماه مبارک رمضان در سال96 در آذربایجان غربی اظهار کرد: این اقدام با هدف تسهیل و تسریع در تامین و دسترسی مردم به کالاهای مورد نیاز با قیمت مصوب و مناسب، نظارت بر عملکرد واحدهای تولیدی، توزیعی و خدماتی و برخورد با تخلفات احتمالی با هماهنگی و هم افزایی اتاق های اصناف به ویژه در سطوح خرده فروشی و استفاده حداکثری از ظرفیت بازرسان شاغل در حوزه نظارت بر بازار و ناظرین افتخاری و نیز برنامه ریزی برای انجام گشت های مشترک و هدفمند با سایر دستگاه های ذیربط از پنج خرداد آغاز و تا پنجم تیر ماه ادامه می یابد.

وی ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن ماه مبارک رمضان و افزایش تقاضا برای مواد غذایی به ویژه اقلام لبنی، پروتئینی، برنج، روغن، قند و شکر، خرما، آش و حلیم، میوه، سبزیجات و شیرینی های پر مصرف و مرسوم این ماه، باید مراقبت و پایش مستمر بازار انجام شده و توجه ویژه به موضوع تامین و توزیع بهنگام کالاهای پر تقاضای ماه مبارک رمضان داشت.

علیزلده گفت: این طرح در مدت یک ماه در تمام شهرستان ها اجرا خواهد شد.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان آذربایجان غربی بیان کرد: بنابراین اقداماتی همچون فعال سازی سامانه 124 ستاد خبری در طول طرح و اعلام به موقع گزارش های دریافتی به بازرسان به منظور تسریع در رسیدگی به امور انجام می شود و با متخلفان به صورت جدی برخورد خواهد شد.

علیزاده با اشاره به نظارت بر نمایشگاه های طرح ضیافت و استقرار بازرسان مقیم متضمن هماهنگی با ادارات تعزیرات حکومتی برای استقرار شعبه رسیدگی کننده به شکایات مردمی در نمایشگاه افزود: از سوی دیگر در طرح ویژه رمضان، نظارت ویژه بر فروش های فوق العاده و فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و تعاونی های مصرف صورت می گیرد.

 وی اظهار داشت: در این طرح کالاهای الویت دار شامل شیر، پنیر، کره، خامه،گوشت مرغ ، گوشت قرمز، تخم مرغ، نان، برنج، روغن، قند و شکر، انواع میوه، خرما ، زولبیا و بامیه، آش و حلیم و سبزیجات است.


انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.