بهمن عزیزی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر این اساس با مشارکت در انتخابات، انتخاب اصلح و درست همگان باید در سرنوشت کشور نقش داشته باشیم.
وی با اشاره به جایگاه خاص ورزش بین مردم و جوانان گفت:‌ همانطور که ورزشکاران در میدان های ورزشی برای کشور افتخار آفرینی می‌کنند این بار نیز با مشارکت در انتخابات مردم را به مشارکت حداکثری دعوت می کنند.
عزیزی حضور جامعه ورزشی را در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی نشان دهنده احساس مسئولیت آنها نسبت به کشور دانست و افزود: به طور قطع ورزشکاران نیز همگام با سایر آحاد مردم با هر گرایش و تفکری با توجه به اهمیت انتخابات در توسعه کشور و همچنین حفظ اقتدار نظام اسلامی در روز انتخابات حضوری به یاد ماندنی در پای صندوق های رای خواهند داشت.
وی تاکید کرد: جوانان به عنوان قشر مولد جامعه باید با تلاش مضاعف و حضوری موثر، خلق کننده حماسه سیاسی باشند.
عزیزی گفت: ورزشکاران به عنوان عضو فعال جامعه در تعیین سرنوشت کشور و منطقه خود سهیم بوده و انتخابات پیش رو بهترین فرصت برای تحقق این مهم است.
وی همچنین بیان کرد: مردم ایران برای کشور خود اهمیت قائلند و مانند انتخابات گذشته با حضور پرشور در تعیین سرنوشت خود، حضور گسترده تر خواهند داشت.
عزیزی افزود: مردم در این دوره از انتخابات با حضور حداکثری خود عشق خود به ولایت فقیه و انقلاب را به دنیا نشان می دهند و ثابت می کنند از آرمان های امام و انقلاب و مقام معظم رهبری دفاع می کنند.
وی گفت: حضور جوانان در این انتخابات چشمگیر خواهد بود و باید با حضورشان به عنوان پرچمداران حماسه سیاسی در انتخابات پیش رو رسالت سنگین خود را با بصیرت و هوشیاری ایفا کنند.
به گزارش ایرنا، بهمن عزیزی ورزشکار میاندوابی پس از درخشش و کسب مقام های مختلف قهرمانی در سطوح ملی و جهانی، از جمله در سال 1388 در مسابقات بین المللی ترکیه مقام دوم جهانی و در سال 1382 قهرمان ایران بوده اکنون نیز مربی تیم ملی بوکس کشور در رده سنی جوانان، مربی تک ستاره ایبا (فدراسیون جهانی بوکس) و رئیس هیات بوکس شهرستان میاندواب است.
شهرستان میاندوآب در جنوب آذربایجان غربی واقع است و بیش از 277 هزار نفر جمعیت دارد.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران همزمان با انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین انتخابات میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه 29 اردیبهشت 96 شمسی و همزمان با سراسر کشور برگزار می شود.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
3093 ** انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.