جواد زاهدی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در پایان سال 91 تعداد کتاب‌های موجود در کتابخانه‌های کانون استان 212 هزار و 61 جلد بود که در پایان سال 95 به 285 هزار و 849 جلد افزایش یافته است.
وی با اشاره به اینکه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان کشور به تخصصی ترین و بزرگترین کتابخانه کودک مجهز است، افزود: بر اساس تاکید مقام معظم رهبری بر ارتقای فرهنگ کتابخوانی و علاقه مند کردن کودکان به مطالعه کتاب، مربیان کانون، فعالیت های این نهاد از جمله قصه گویی، انیمیشن و سفال سازی را بر مبنای کتاب قرار داده اند.
وی ادامه داد: شکوفا کردن استعداد کودکان در زمینه های مختلف، آشنایی با روش های حل مسئله در مواجهه با مسائل اجتماعی، تشویق کودکان به تفکر خلاق و تحقیق از آثار مثبت کتابخوانی است.
به گزارش ایرنا 33 کتابخانه ثابت، سیار و پستی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در آذربایجان‌غربی فعالیت‌های متنوع فرهنگی، هنری و ادبی را با محوریت ترغیب کودکان و نوجوانان به مطالعه کتاب ارائه می کنند.
کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان غربی با 60 هزار نفر عضو با محوریت فعالیت های فرهنگی و هنری مشغول ارائه خدمات به کودکان و نوجوانان این استان است.
7129/2093 ** خبرنگار: توحید محمودپور** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.