حسنعلی چراغی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این استان سال گذشته نیز در ایام تابستان پذیرای 200 هزار نفر از زائران مناطق عملیاتی شمال غرب کشور بود.
وی بیان کرد: آماده سازی یادمان‌های شهدا و اردوگاه های آذربایجان غربی جهت میزبانی از زائران راهیان نور انجام شده است.
مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه شهدا آذربایجان غربی اظهار کرد: اعزام کاروان های راهیان نور بعد از ماه مبارک رمضان با برنامه ریزی های صورت گرفته انجام می شود.
وی با بیان اینکه یادمان های شهدا و مناطق عملیاتی شمالغرب در حال حاضر پذیرای مسافران راهیان نور است، بیان کرد: اوج حضور مسافران راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس در شمال غرب هر سال در ایام تابستان و بعد از ایام ماه مبارک رمضان است.
چراغی اضافه کرد: اجرای نمایش رزمی، فرهنگی و بصیرتی علمداران ولایت که همه ساله در اردو گاه شهید باکری ارومیه برگزار می شود از برنامه های مورد استقبال زائران است که امسال هم اجرا می شود.
به گزارش ایرنا بیشترین حضور کاروان های راهیان نور در استان آذربایجان غربی در یادمان های شهید بروجردی نقده، شهید ناصر کاظمی پیرانشهر، شهدای تمرچین پیرانشهر، شهدای بلفت، شهدای شیمیایی و شهدای دارساوین سردشت است.
این استان سالانه پذیرای بیش از 200 هزار نفر زائر راهیان نور از سراسر کشور است که 30 درصد این زائران از میان دانش آموزان هستند.
آذربایجان غربی استانی در شمال غرب کشور است که علاوه بر مناطق سردشت و پیرانشهر که درگیر مستقیم هشت سال دفاع مقدس بوده در درگیری با گروهک های ضد انقلاب شهدای زیادی تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.
این استان با تقدیم بیش از 12 هزار شهید توانسته است تا سند پر افتخاری را برای خود در تاریخ دفاع از ایران و انقلاب شکوهمند اسلامی به ثبت رساند.
7125/3072 ** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.