به گزارش خبرنگار ایرنا، رئیس ستاد مرکزی دکتر روحانی در بوکان روز یکشنبه در مراسم آغار بکار این ستاد گفت: مردم بوکان همگام با مردم ایران در انتخابات پیش رو عقلانیت را استمرار خواهند داد و نشان می دهند که مردم همیشه یار و یاور اعتدال خواهند بود.
محمد قسیم عثمانی ادامه داد: با پیروزی دکتر روحانی در سال 92 کشور در مسیر پیشرفت و ترقی قرار گرفت و همه ما وظیفه داریم این راه و مسیر عقلانیت را ادامه داده و با انتخاب درست کشور را به بی راهه نبریم.
وی افزود: در تبلیغات عده ای راه پوپولیستی را پیش گرفته و می خواهند که مردم را همراه خود کنند و مسیر پیشرفت ایران را بگیرند.
نماینده مردم بوکان در مجلس شورای اسلامی در خصوص شرایط دولت در بعد و قبل از دولت های نهم و دهم اظهارکرد: وقتی دولت نهم و دهم سکان مدیریت را به دست گرفت حجم نقدینگی 500 هزار میلیارد ریال بود اما زمانی که دولت را تحویل داد حجم نقدینگی به 8600 هزار میلیارد ریال رسید که میزان حجم نقدینگی 17 برابر شده و کنترل حجم نقدینگی و مهار تورم فقط با تدبیر و عقلانیت این دولت ممکن بود و دولت در این بخش موفق عمل کرد.
عثمانی گفت: امید می‌رود مردم برای استمرار و استقرار مدیریت عقلانی به وظیفه شرعی، ملی و انسانی خود عمل کنند و با حضور در پای صندوق‌های رای بار دیگر مدیریت دولت را برای بار دوم انتخاب کنند.
وی همچنین در خصوص چاپ اسکناس در دولت قبلی افزود: در کشور 40 دستگاه چاپ پول وجود داشت که از این تعداد دستگاه چاپ پول 24 دستگاه به صورت شبانه روزی پول چاپ می کردند که به بازار تزریق کنند واین امر باعث شد ارزش پول ملی کاهش پیدا کند.
این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در خصوص برجام نیز گفت: اگر برجام نبود کشور در شرایط بسیار سخت قرار می گرفت.
وی اضافه کرد: شرایط کنونی برای اداره کشور به نفع مردم است و به این خاطر از دولت حمایت می کنم واگر این دولت کنار رود شرایط برای کشور سخت خواهد شد.
عثمانی در خصوص نامزدهای شوراهای اسلامی شهر بوکان گفت: ستاد دکتر روحانی همه نامزدها را با یک چشم نگاه می کند و همه آنها برای این ستاد یکسان هستند.
وی ادامه داد: مطالبات اقوام در دولت روحانی فراهم است و همه اقوام می توانند در این دولت حضور داشته باشند.
به گزارش ایرنا، علاوه بر این ستاد اصلاح طلبان بوکان نیز به صورت جداگانه اقدام به گشایش ستاد انتخاباتی دکتر روحانی کرده اند.
در شهرستان بوکان علاوه بر دکتر حسن روحانی ستاد دکتر محمد باقر قالیباف، سید ابراهیم رئیسی و آقای میرسلیم دایر شده و فعالیت تبلیغاتی خود را رسما' اغاز کرده اند.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.