رضا نقی زاده روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دولت تدبیر و امید عزم جدی در حمایت از اقشار محروم جامعه دارد که این افزایش مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) نیز در این راستا بوده است.
وی اضافه کرد: 54 هزار خانوار آذربایجان غربی تحت پوشش کمیته امداد با جمعیت 100 هزار نفری و 17 هزار خانوار تحت پوشش اداره کل بهزیستی استان با جمعیت 53 هزار نفری شامل افزایش حقوق مستمری بگیری هستند.
وی اظهار کرد: خانوارهای یک نفره با مجموع دریافتی 950 هزار ریال با 16 درصد افزایش، خانواده های 2 نفره با مجموع دریافتی یک میلیون و 890 هزار ریال با 27 درصد افزایش، خانواده های سه نفره با مجموع دریافتی 2 میلیون و 530 هزار ریال با 35 درصد افزایش، خانواده های چهارنفره با مجموع دریافتی سه میلیون و 370 هزار ریال با 45 درصد افزایش و خانواده های پنج نفره و بیشتر با مجموع دریافتی سه میلیون و 650 هزار ریال با 50 درصد افزایش در میزان دریافت خود مواجه شده اند که رقم های قابل توجهی است.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان غربی گفت: میزان مبلغ افزایشی حقوق مستمری بگیران سازمان بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی (ره) از ابتدای سال جاری به حساب آنها واریز می شود.
به گزارش ایرنا افزایش حقوق مستمری بگیران بهزیستی وکمیته امداد در قانون برنامه ششم توسعه آمده بود که با همت دولت تدبیر و امید در سریعترین زمان ممکن از ابتدای سال جاری اجرایی شده است.
8137/2093 ** خبرنگار: سیده فاطمه سجادی ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.