سید حسن قاضی زاده هاشمی روز شنبه در حاشیه سفر خود به ارومیه برای افتتاح و کلنگ زنی طرح های بهداشتی و درمانی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بسیاری از تشکل هایی که در این دولت مجوز فعالیت دریافت کرده اند، حدود پنج سال در انتظار دریافت مجوز بودند.
وی اظهار کرد: هم اکنون هر تشکلی درخواست مجوز و فعالیت داشته باشد، در کمتر از یک ماه مجوز لازم را دریافت می کند.
وی با اشاره به عمل وزارت بهداشت به شعار 'مردم نباید جز رنج بیماری رنجی داشته باشند'، بیان کرد: معتقد هستیم اگر در طول 10 دولت قبلی به اندازه این دولت به حوزه سلامت توجه می شد، امروز این شعار که مضمون صحبت رهبر معظم انقلاب است در عمل نیز برای مردم ملموس بود.
وزیربهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: سیاست ها و محدودیت های موجود در ایجاد برخی مراکز درمانی و همچنین طرح سطح بندی استاندارد بیمارستان ها در کمتر از یک ماه آینده اعلام می شود.
به گزارش ایرنا خیران حوزه سلامت و بخش خصوصی در سال 95 با فعالیت خود توانسته اند به میزان 15 میلیارد ریال در بخش توسعه زیرساخت های سلامت کشور مشارکت کنند.
به گزارش ایرنا همزمان با سفر وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به آذربایجان غربی بهره برداری از مرکز مطالعات کوهورت دریاچه ارومیه، توسعه بیمارستان 137 تخت خوابی بوکان، بیمارستان خیریه امید، بیمارستان تخصصی قلب بخش خصوصی، مرکز جراحی محدود چشم آفتاب و مجتمع خدمات سلامت ارومیه به بهره برداری رسید.
همچنین کلنگ احداث بیمارستان تخصصی زنان ارومیه و بیمارستان 600 تختخوابی این شهرستان بر زمین زده شد.
بازدید از بیمارستان میاندوآب و بازدید از طرح احداث اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) و آزمایشگاه مرجع ارومیه از برنامه های دیگر سفر یک روزه وزیر بهداشت به آذربایجان غربی در روز گذشته / شنبه/ بود.
7125/2093** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.