به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی،جمشید انصاری گفت: جوانان ما سرمایه های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی هستند و کشور ما به دلیل داشتن قشر عظیمی از جمعیت جوان به عنوان پتانسیل انسانی می تواند افق های ترقی و پیشرفت را خیلی سریعتر و بهتر از کشورهایی که فاقد این پتانسیل ارزشمند هستند طی کنند .

وی شور، نشاط ، امید به آینده ، ابتکار و نوآوری را از خصوصیات بارز دوران جوانی عنوان نمود و اظهار داشت : جوانان ما در کشورمان با توجه به برنامه هایی که در کشور انجام میشود و اقداماتی که دولت ها انجام می دهند می توانند از دوران ارزشمند جوانی خود بیشتر استفاده ببرند .

وی با بیان اینکه بخش عمده ای از افتخارآفرینان و نخبگان را جوانان تشکیل می دهد ، گفت : اگر امروز خدماتی در کشور ارائه می شود بخش عمده و قابل توجه آن توسط جوانانی است که توانستند مدارج علمی را با موفقیت سپری کنند .

معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور همچنین اضافه کرد : برنامه ریزی هایی که دولت برای جوانان دارد بیشتر از اینکه برای جوانان باشد برای آینده کشور است چرا که با تربیت درست و مدیریت شایسته می توان جوانان را به عنوان آینده سازان ، مدیران آینده و کارشناسان متخصص تربیت نمود تا بدین وسیله بنیه آینده کشور تقویت شود و این خود از مهمترین وظایف و مسئولیت های دولت به شمار می رود .


انصاری همچنین در بخش دیگری از سخنان خود به انتخابات پیش رو اشاره نمود و از همه مردم علی الخصوص جوانان برای حضور گسترده و پرشور در این انتخابات دعوت نمود .

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 639121
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.