به گزارش ایرنا اجرای 6 هزار و 500 طرح بهداشتی و درمانی در کشور و تساوی تیم فوتسال خالص سازان زنجان با اروم آلیاژ ارومیه از دیگر رویدادهای مهم این استان طی 24 ساعت گذشته بوده است.

** گرمای گاز در نقطه صفر مرزی/ گزارشی از گازرسانی به منطقه‌ای که خالص‌ترین اکسیژن جهان را دارد
گازرسانی به روستاهای بالای ٢٠ خانوار کشور با هدف محرومیت زدایی از روستاها، افزایش رفاه عمومی، جلوگیری از مهاجرت به شهرها و اشتغال‌زایی به عنوان یکی از برنامه‌های راهبردی وزارت نفت دولت یازدهم در دستور کار قرار گرفت و تا پایان سال جاری روزانه 15 روستا به شبکه سراسری گاز متصل می‌شود.

** تلاش هایی از جنس امید که یکی پس از دیگری برای رونق تولید به بار می نشیند
پس از حدود چهار سال تلاش دولت تدبیر و امید برای رونق تولید و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبری، دولت دکتر روحانی ثمره تلاش های چند ساله خود را همچون سایر نقاط کشور در شهرستان میاندوآب /آذربایجان غربی/ درو می کند.

** طرح توسعه بیمارستان بوکان با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید
طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور شهرستان بوکان در آذربایجان غربی امروز /شنبه/ با حضور سیدحسن قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دیگر مسئولان محلی به بهره برداری رسید تا مشکل ضریب بالای اشغال تخت بیمارستانی /به میزان 107/ در این شهرستان مرتفع شود.

** بهبود قابل توجه شاخص های اقتصادی کشور در دولت یازدهم
ارومیه- ایرنا- معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور گفت: با تلاش چهارساله دولت تدبیر و امید وضعیت کشور در هفت شاخص مهم اقتصادی از جمله سهولت کسب و کار، آزادی اقتصادی و کیفیت زندگی در این مدت رشد داشته و جایگاه ایران به طور محسوسی در دنیا بهبود یافته است.

** وزیر بهداشت: 6 هزار و 500 طرح بهداشتی و درمانی کشور در حال اجراست
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: اکنون 6 هزار و 500 طرح بهداشتی و درمانی در جای جای ایران در حال اجراست و 60 درصد از آنها تا پایان دولت یازدهم به بهره برداری می رسد.

** تیم سیمان خوی قهرمان مسابقات والیبال ساحلی آذربایجان غربی شد
رئیس کمیته والیبال ساحلی آذربایجان غربی گفت: نخستین دوره مسابقات قهرمانی والیبال ساحلی آذربایجان غربی با حضور 15 تیم از شهرستان های مختلف استان در ارومیه برگزار شد و در این مسابقات تیم سیمان خوی به قهرمانی رسید.

** تیم فوتسال خالص سازان زنجان با اروم آلیاژ ارومیه به تساوی رسید
رقابت های لیگ دسته دوم فوتسال کشور عصر روز جمعه پیگیری شد و تیم فوتسال اروم آلیاژ ارومیه به امتیاز تساوی با مهمان خود ' خالص سازان روی' زنجان بسنده کرد.
8135/ 3072 **خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.