امام جمعه خوی گفت: جلسات استانی، مدیریت شهرستانها را فلج کرده است.

به گزارش ایسنا منطقه آذربایجان غربی، حجت الاسلام شکوری با انتقاد از برگزاری جلسات متعدد و مستمر در مرکز استان برای مدیران بخش های مختلف شهرستان ها اظهار کرد: این قبیل جلسات که نوعاً بی حاصل و کم محتوا می باشند مدیریت شهرستانها را فلج و زمین گیر کرده است.

وی ادامه داد: با وجود این همه امکانات پیشرفته ارتباطی اصلا نیازی به برگزاری این قبیل جلسات وجود ندارد.

حجت الاسلام شکوری گفت: بخش مهمی از فرصت های کاری مسئولان ادارات در مسیر بین ارومیه و شهرستانها با خودروی اداری و دولتی سپری می شود.

وی از نماینده رهبری در استان و استاندار به جد درخواست کرد جهت جلوگیری از این معضل و آسیب جدی چاره اندیشی کنند.

وی با اشاره به نزدیکی انتخابات و معیارها و شاخص های نامزد اصلح گفت: رییس جمهور منتخب باید توانمند در اداره کشور، با تدبیر و با حکمت، سیاستمدار در اجرای اقتصاد مقاومتی داشته باشد، مهذب به اخلاق، شایسته،با عزم،مؤمن ،انقلابی و با همت جهادی باشد.

امام جمعه خوی با اشاره به 11 شعبان روز میلاد حضرت علی اکبر و روز جوان اظهار کرد: از جمله موضوعاتی که ضرورت دارد به مناسبت روز جوان مورد بررسی قرار بگیرد تهدیدات سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی و اقتصادی جوانان است که مسئولیت اولیاء و متولیان تبلیغی و فرهنگی جامعه را مضاعف می سازد.

 

Normal 0 false false false EN-US X-NONE FA /* Style Definitions */ table.MsoNormalTable {mso-style-name:"Table Normal"; mso-tstyle-rowband-size:0; mso-tstyle-colband-size:0; mso-style-noshow:yes; mso-style-priority:99; mso-style-parent:""; mso-padding-alt:0cm 5.4pt 0cm 5.4pt; mso-para-margin-top:0cm; mso-para-margin-right:0cm; mso-para-margin-bottom:10.0pt; mso-para-margin-left:0cm; line-height:115%; mso-pagination:widow-orphan; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif"; mso-ascii-font-family:Calibri; mso-ascii-theme-font:minor-latin; mso-hansi-font-family:Calibri; mso-hansi-theme-font:minor-latin;}
انتهای پیام
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.