به گزارش ایرنا با افتتاح طرح توسعه این بیمارستان که عملیات اجرایی آن از سال 1387 آغاز شده بود، حدود 150 تخت به تعداد تخت های این بیمارستان افزوده شده که 40 تخت از این تعداد مربوط به مراقبت‌های ویژه است.
بیمارستان شهید قلی پور بوکان در زمان حاضر علاوه بر تأمین نیاز جمعیت این شهرستان، قابلیت ارایه خدمات درمانی به ساکنان شهرستان‌های همجوار در بخش مراقبت‌های ویژه از جمله سی. سی. یو و آی. سی. یو را دارد.
توسعه بیمارستان شهید قلی پور بوکان در زمینی به مساحت 25 هزار و 336 مترمربع و با زیربنای هفت هزار و 986 مترمربع در 2 طبقه اجرا شده و شامل بخش های درمانگاه، جراحی زنان و مردان، مراقبت های ویژه، آزمایشگاه، رادیولوژی، رادیوگرافی، ام.آر.آی، سی.تی.اسکن، سی.سی.یو، آی.سی.یو، داروخانه و دیگر بخش های بیمارستانی است.
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی که صبح امروز برای افتتاح و کلنگ زنی چندین طرح بهداشتی و درمانی به آذربایجان غربی سفر کرده است، پس از بهره برداری از طرح توسعه بیمارستان شهید قلی پور بوکان از بخش های مختلف این بیمارستان بازدید کرد.
کلنگ زنی بیمارستان 600 تختخوابی آیت الله هاشمی رفسنجانی در ارومیه، بازدید از طرح اورژانس و توسعه بیمارستان امام خمینی (ره) ارومیه، کلنگ زنی بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی زنان ارومیه، افتتاح مجهزترین مجتمع خدمات سلامت باروری مادر، کلنگ زنی بیمارستان 100 تختخوابی روانپزشکی، کلنگ زنی خوابگاه دانشجویی 400 نفری، افتتاح طرح توسعه بیمارستان شهید دکتر قلی پور بوکان و بازدید از طرح های در دست اجرای شهرستان میاندوآب از جمله برنامه های دکتر هاشمی در سفر یکروزه به این استان مرزی است.
شهرستان بوکان با 251 هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد که از این تعداد 195 هزار نفر در شهر ساکن هستند.
7510/3072
** خبرنگار: محمد ادیب ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.