به گزارش ایرنا سردار عابدین خرم روز شنبه در دیدار با مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان غربی به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم افزود: پاسداران انقلاب اسلامی نیز به عنوان نیروهای پاسدار حریم امامت و ولایت، با تمام توان در خدمت معلمان هستند.
وی با اشاره به اینکه رسالت معلم پاسداری از حریم علم و دانش است، افزود: در این میان جامعه معلمان استان با تربیت دانش آموزان نخبه در تمامی عرصه ها همواره در جبهه های علمی کشور درخشش قابل ملاحظه ای داشتند.
سردار خرم رسالت معلمی را وظیفه ای بسیار خطیر عنوان و بیان کرد: معلمان صاحبان عقل، خرد و اندیشه اند و این قشر جامعه را به سوی سعادت سوق می دهند.
فرمانده سپاه شهدا آذربایجان غربی با بیان اینکه تمام تلاش معلمان در مسیر توسعه کشور است، بیان کرد: معلمان در تربیت نسلی مومن و متدین جایگاه بسیار عظیمی دارند.
سردار خرم هدایت نسل نوجوان و جوان به سوی فراگیری مبانی و معارف اسلامی را از مهمترین وظایف معلمان عنوان کرد و گفت: این قشر تاثیرگذار جامعه باید با حفظ بصیرت و هوشیاری و روشنگری، نسل جوان و نوجوان را به سوی سعادت رهنمون کند.
مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی نیز در این دیدار بیان کرد: تدین، تعهد و اخلاص معلمان در تربیت دانش آموزانی مانند رزمندگان شهید استان نمایان است و هرگز این روند متوقف نمی شود.
فریدون سید مصطفوی اضافه کرد: آذربایجان غربی همواره نیازمند معلمان متدین و مومن و نخبه است تا بتواند به نیازهای جامعه پاسخ دهد.
در این دیدار توسط فرمانده سپاه شهدا و جمعی از سپاهیان آذربایجان غربی به پاس همکاری های گسترده این 2 نهاد در زمینه های مختلف اردویی و گردشگری و راهیان نور و نیز تعامل در زمینه فعالیت بسیج فرهنگیان از مدیرکل آموزش و پرورش استان تجلیل کردند.
آذربایجان غربی دارای 38 هزار معلم و 550 هزار دانش آموز است.
7125/3072 ** خبرنگار: طاهره نوید آرین ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.