به گزارش ایرنا، سعید فریور روز جمعه در مراسم افتتاح خانه سالمندان سیمینه بوکان، اظهار کرد: خیران نیز برای رفع نیازهای بهزیستی گام های مناسبی را برداشته اند که افتتاح خانه سالمندان بوکان از جمله آنهاست که اشتغال هم برای افراد تحت پوشش به دنبال دارد.
وی افزود: خیران با تعهدپذیری خود نماد عینی مشارکت اجتماعی در جامعه هستند و مشارکت اجتماعی با قبول مسئولیت از سوی خیران و مردم تحقق پیدا می کند.
فریور ادامه داد: بهزیستی برای حضور و مشارکت خیران بسترهای قانون گذاری و سیاست گذاری را فراهم ساخته و همگرایی های لازم انجام شده است.
وی اضافه کرد: با تلاش دولت تدبیر و امید و حمایت های صورت گرفته توسط دولت مستمری افراد تحت پوشش افزایش پیدا کرده و این موضوع در معیشت افراد تاثیر فراوانی دارد.
مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی با بیان اینکه 180وظیفه برای بهزیستی تعین شده است، گفت: استان آذربایجان غربی در سال گذشته در 15مورد از خدمات ارائه شده در این اداره کل رتبه برتر کشور را به خود اختصاص داده اشت.
رئیس اداره بهزیستی شهرستان بوکان نیز در این مراسم در خصوص ویژگی های خانه سالمندان بانوان سیمینه این شهرستان اظهار کرد: این مرکز در زمینی به مساحت سه هزار و 253 متر مربع و زیر بنای 471متر مربع ساخته شده است.
خالد احمد نژاد ادامه داد: این ساختمان با اعتبار 2 میلیارد و 350 میلیون ریال از طرف خیران بهزیستی شهرستان بوکان ساخته شده و 250 میلیون ریال نیز برای تجهیز ساختمان از طرف اداره بهزیستی پرداخت شده است.
با احداث این مرکز سالمندی 35نفر می توانند از خدمات آن بهرمند شود.
به گزارش ایرنا، با افتتاح این مرکز بهزیستی برای 11نفر از افراد زیر پوشش بهزیستی اشتغال ایجاد کرده است.
شهرستان بوکان یک مرکز سالمندان مردان نیز دارد که با افتتاح این مرکز تعداد مراکز نگهداری سالمندان به 2مرکز افزایش پیدا می کند.
شهرستان بوکان با 251هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان غربی قرار دارد.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.