شهروز برزگر کلشانی روز پنجشنبه در یک گفت و گوی خبری افزود: این سرمایه گذاری در حوزه های راه سازی، مدرسه سازی، کمک به اشتغال صنعتی و رونق تولید، توسعه بخش های فرهنگی و آموزشی و همچنین انجام خدمات عام المنفعه بوده است.
وی اضافه کرد: امیدواریم با نگاه ویژه مسئولان این بنیاد، خدمات بنیاد برکت در آذربایجان غربی به ویژه مناطق محروم توسعه یابد تا زمینه محرومیت زدایی بیشتر فراهم شود.
وی اظهار کرد: بنیاد برکت علاوه بر فعالیت در حوزه عمران و امور زیربنایی در حوزه های مختلف خدمت رسانی به مردم و توانمندسازی محرومان اقدامات بسیار خوبی داشته و خدمات قابل توجهی ارائه کرده که کمک به ایتام و اعطای وام قرض‌الحسنه به محرومان از آن جمله است.
نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به محرومیت های روستایی در این شهرستان به ویژه بخش کوهسار از مسئولان بنیاد برکت خواست تا در خصوص کاهش محرومیت در این منطقه نیز اهتمام ویژه ای داشته باشند.
به گزارش ایرنا، ستاد اجرائی فرمان حضرت امام (ره) در اردیبهشت ماه سال 68 تشکیل شد و این نهاد در استان در سال 72 آغاز به کار کرد.
فعالیت ها و هزینه کردهای منسجم این نهاد در استان با آغاز فعالیت بنیاد برکت در سال 86 به طور چشمگیری آغاز شد که موجب سرمایه گذاری هایی از سوی این ستاد و بنیاد در مناطق محروم استان شده است.
از آغاز فعالیت بنیاد برکت در آذربایجان غربی تاکنون 27 مدرسه با 127 کلاس درس و با اعتبار یک هزار و 620 میلیارد ریال احداث شده است.
2093 ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.