به گزارش ایرنا سهیلا جلودارزاده روز چهارشنبه در مراسم افتتاحیه ستاد تبلیغاتی مرکزی بانوان مربوط به حسن روحانی در آذربایجان غربی افزود: وجود بانوانی نظیر انوشه انصاری به عنوان یکی از اولین فضانوردان جهان نشان می دهد که بانوان ایرانی ظرفیت زیادی برای پیمودن مسیر پیشرفت در دنیا دارند اما این امر در برخی دوره های خاص با اجبار، دورکاری و زورکاری نادیده گرفته شده است و برخی افراد نیز پیش از دولت تدبیر و امید به دنبال خانه نشین کردن بانوان بودند.
وی اضافه کرد: برخلاف برخی ها که خواستار جدا شدن غیر معقول زنان و مردان هستند، دکتر حسن روحانی و حامیان او به دنبال داشتن زنان و مردانی با سهم مساوی در اجتماع هستند زیرا دین مبین اسلام نیز جایگاه اجتماعی مساوی برای این 2 قائل است.
وی با تاکید بر ضرورت حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای اظهار کرد: برای اینکه به دوران سیاه گذشته باز نگردیم و افکار پوسیده نیز حاکم نشود، مردم با هر دین و نژادی باید به صحنه بیایند و از روحانی حمایت کنند.
این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت روحانی یک اقتصاد ویران را تحویل گرفت و آن را به ثبات رساند، گفت: آنهایی که در مقابل تفکر دکتر روحانی قرار دارند، با حملات و هجمه هایی قصد ایجاد مانع در راه تداوم راه دولت تدبیر و امید را دارند ولی ما توجهی به این امور نمی کنیم و به جای صرف وقت برای پاسخگویی به تخریب، شبانه روز در حال تلاش برای بهبود اوضاع کشور هستیم.
جلودارزاده با انتقاد از سکوت در برابر تخلفات دولت های نهم و دهم گفت: آنانی که اکنون مدافع محرومان خود را جلوه می دهند، مشخص نیست چرا در دوران نفت 120 دلاری، خالی شدن صندوق ذخیره ارزی و وخامت وضع کشور صدایشان در نمی آمد؟
وی روحانی را مولد دوباره امید در کشور توصیف کرد و گفت: با روی کار آمدن دولت یازدهم، امید در کشور جوانه زد و به بار نشست و امروز شرایط بسیار متفاوتی را با تلاش دولت تدبیر و امید در کشور شاهد هستیم.
جلودارزاده با بیان اینکه محدود کردن مردم سبب بسته شدن چشم و گوش آنان نمی شود، اظهار کرد: شعور مردم و انتخاب شایسته باعث شد تا ریاست جمهوری به شخصی برسد که به دنبال احیای کرامت انسانی است و این امر افق های روشنی را در مقابل مردم ایران گشود.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری 29 اردیبهشت ماه در کشور برگزار می شود.
3214/3072
خبرنگار: شاهین سپهراد ** انتشار دهنده: علیرضا فولادی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.