به گزارش ایرنا، این مسابقه که در ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم الانبیاء بوکان برگزار شد تیم عقاب تهران با پیروزی پرگل، 6 بر صفر پرسپولیس ایلام را شکست داد.
رئیس هیئت فوتبال شهرستان بوکان روز چهار شنبه در خصوص این مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت: مرحله دوم رقابت‌های قهرمانی فوتبال امیدهای منطقه سه کشور با حضور چهار تیم شهرداری اراک، پرسپولیس ایلام، عقاب تهران و سردار بوکان از امروز در ورزشگاه پنج هزار نفری خاتم الانبیاء این شهرستان برگزار می شود.
سعید شوکتی افزود: در این مرحله 6 بازی در سه روز برگزار می شود تا تکلیف تیم قهرمان و صعود کننده به مسابقات لیگ امید های کشور مشخص شود.
شوکتی اظهارکرد: تیم امید سردار بوکان در مرحله نخست این مسابقات که در زنجان با حضور 6 تیم برگزار شد مقام اول را از آن خود کرد و تیم امید اردبیل در جایگاه دوم ایستاد.
به گزارش ایرنا، مرحله نخست مسابقات فوتبال منطقه ای در استان زنجان با حضور 24 تیم در چهار گروه منطقه ای در زنجان برگزار شد.
شهرستان بوکان دارای یک تیم فوتبال به نام سردار است که در لیگ دسته 2کشور حضور دارد.
شهرستان بوکان در جنوب استان آذربایجان غربی قرار دارد و یکی از شهرستان های موفق این استان در رشته های مختلف ورزشی است.
مهمترین اخبار ایرنای کشور، آذربایجان غربی و جنوب استان را به صورت لحظه به لحظه از کانال خبری تلگرام این رسانه به آدرسirnamahabad@ دریافت کنید.
7510/3093**خبرنگار: محمد ادیب**انتشار دهنده: پیمان پاکزاد
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.