به گزارش ایرنا نماینده مردم سلماس در مجلس شورای اسلامی روز سه شنبه در جمع نخبگان فرهنگی سلماس افزود: معلمان اثرگذارترین عنصر در شکل گیری فرهنگ و تمدن ملت ها هستند که در صورت داشتن غنای فکری، سلامت ایمان و عقیده و تلاش برای آموزش می توانند جوامع بشری را متحول کنند.
شهروز برزگر از آیت الله شهید مطهری به عنوان یک معلم نمونه و اثرگذار در جامعه یاد کرد و ادامه داد: این شهید بزرگوار از این جهت توانست در جامعه خود اثر بگذارد که خود را به دانش روز در حوزه دینی، اجتماعی و فرهنگی مجهز کرده بود و تلاش کرد تمام آموخته های خود را نیز بیاموزد.
وی به برگزاری هرچه باشکوه تر برنامه های گرامیداشت مقام معلم در سلماس تاکید کرد و گفت: تجلیل از مقام معلم کمترین کاری است که می تواند به پاس تلاش های خستگی ناپذیر و ارزشمند آنان انجام داد.
وی اضافه کرد: استاد شهید مطهری نمونه برجسته یک معلم واقعی بود که با انگیزه متعالی، بهترین پژوهش ها را در حوزه تعلیم و تربیت انجام داد.
رئیس اداره آموزش و پرورش سلماس نیز در این مراسم گفت: فعالیت خوب و گسترده معلمان در انجام وظیفه و رسالت خود موجب تضمین آینده کشور است.
رسول موسی زاده افزود: نقش معلمان در تعلیم و تربیت صحیح نوجوانان و جوانان انکارناپذیر است چرا که آنها در حساس ترین دوران زندگی، عهده دار تربیت این قشر می شوند.
در این مراسم از 30 معلم نمونه شهرستانی و استانی و 20 معلم بازنشسته با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
به گزارش ایرنا همزمان با اولین روز از ایام گرامیداشت هفته معلم، فرهنگیان سلماس با حضور در گلزار شهدای این شهرستان یاد و خاطره شهدای والامقام فرهنگی به ویژه شهدای فرهنگی و معلم سلماس را گرامی داشتند و مزار شهیدان گرانقدر را گلباران کردند.
7156/ 2093** خبرنگار: جمال فرخیان ** انتشار دهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.