به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سید فتاح حسینی رئیس شورای استانی حزب اعتدال و توسعه و رئیس ستاد اعتدال انتخابات زیاست جمهوری حسن روحانی در استان در جمع خبرنگاران گفت:حزب اعتدال و توسعه با حکم مستقل از سایر حزب ها و بدون وابستگی به هرگونه‌ تشکیلات و ستاد دیگری در حال اجرای برنامه های خود در راستای جذب مشارکت حداکثری و حضور حداکثری مردم در پای صندوق های رای است‌.
وی افزود: حسن روحانی از جایگاهی مقبول و منطقی در سطح بین الملل و در داخل ایران برخوردار است و به سمبل ایجاد آرامش در ایران و جهان تبدیل شده است.
رئیس شورای استانی حزب اعتدال و توسعه آذربایجان غربی تصریح کرد: متاسفانه برخی از رقبای روحانی کم انصافی می کنند و می خواهند با تهمت و تحقیر، مردم را ناامید کنند.
وی اضافه کرد: باید با وجدان رفتار کرد و در راستای اهداف قانون اساسی الهی و کشور رفتار و حرکت کنیم و از تخریب و تهمت که اسلام نیز آنرا جایز ندانسته دوری کنیم.
فتاح حسینی گفت: روحانی از مکتب مرحوم هاشمی رفسنجانی است که صبر، سیاست و تعامل در داخل و خارج کشور را از ایشان فراگرفته و همراه همیشگی آیت الله خاتمی است.
وی در مورد حمایت از جهانگیری نیز افزود: جهانگیری یار نازنین روحانی و مدیری توانمند است که در دورانش در وزارت صنعت و معدن نیز تحولات زیادی ایجاد کرد، ایشان قطعا برای همیاری با ایشان وارد انتخابات شده است.
فتاح حسینی در مورد انتخابات شورا نیز گفت: برای انتخابات شوراهای شهر لیستی از سوی حزب ارائه نخواهد شد ولی از افراد توانمند حمایت خواهیم کرد.
وی همچنین اضافه کرد: موسوی فرزند رهبری است و گاهی بین پدر و پسر اختلافاتی بوجود می آید و این دلیل بر دشمنی یا جدایی وی از رهبری نیست.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 635519
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.