به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سهیلا جلودارزاده عضو شورای مرکزی فراکسیون کارگری مجلس که برای افتتاح ستاد مرکزی بانوان حسن روحانی در آذربایجان غربی به ارومیه آمده بود در جمع مردم گفت: بعد از سختی ها و رنج هایی که طی ۸ سال کشیدیم، اکنون جوانان برای اثبات حقانیت خود و ادامه راه و مسیر آزادی و عقلانیت در انتخابات حضور خواهند یافت.
وی افزود: حسن روحانی یک رئیس جمهور پرتلاش است و ما جمع شده ایم که برای راه ایشان رای دهیم.
وی اضافه کرد: دکتر روحانی کشوری با اقتصاد از هم پاشیده و با مردمی ناامید را تحویل گرفت و توانست با برنامه های خود کشور را به ثبات برساند.
بانوی اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: گرچه با ردصلاحیت های گسترده، دیوارها و بستن چشم و گوش ها سعی شد باردیگر جریان بر سرکار همچنان ادامه یابند ولی شعور ایرانیان و انتخاب شایسته باعث شد رئیس جمهوریمان به شخصی برسد که بدنبال احیای فرهنگ اصیل ایرانی است.
جلودارزاده گفت: وجود بانوانی چون انوشه انصاری بعنوان یکی از فضانوردان اولین جهان نشان می دهد که ما در ایران ظرفیت های بالقوه ای داریم ولی در دوران سیاه کشور با اجبار و دورکاری و زورکاری بدنبال خانه نشین کردن بانوان بودند در این میان شهادت می دهم که دکتر روحانی بیشترین تلاش را برای ایجاد شرایط مطلوب برای بانوان صورت دادند.
وی افزود: آنانی که اکنون مدافع محرومان و بانوان شده اند مشخص نیست چرا در دورانی که نفت به قیمت ۱۲۰ دلار به فروش می رفت و صندوق ذخیره ارزی نیز خالی شده بود روز بروز اوضاع کشور خراب تر میشد.
وی اضافه کرد: طرف مقابل گرچه با حملات و هجمه هایی قصد دارد مانع طی ادامه مسیر دولت روحانی شود ولی ما بجای صرف وقت برای پاسخگویی به سخنان آنان شبانه روز در حال تلاش برای بهبود اوضاع هستیم.
نماینده اصلاح طلب مجلس تصریح کرد: برخلاف برخی ها که در دولتشان نشان دادند می خواهند زن و مرد را جدا کنند، ما بدنبال داشتن خانواده هایی سهیم در اجتماع هستیم که بتوانند ایران را توسعه دهند.
جلودارزاده گفت: رانتی کردن اقتصاد، عربیزه کردن جامعه، حذف سازمان مدیریت و برنامه ریزی توسط دولت نهم و دهم شکل گرفت آقایان هیچ انتقادی نکردند و پاسخگو هم نشدند.
وی افزود: بعد از ۸ سال جنگ و دفاع مقدسی که در مقابل تمام کشورها از کشور دفاع می کردیم در دولت سازندگی با زحماتی که کشیده شد کارخانه ها احداث و فعال شدند و در دولت محمد خاتمی نیز توانستیم با تشکیل صندوق ذخیره ارزی آینده مردم را تامین کنیم ولی دولتی آمد که با فروش ۱۲۰ دلاری نفت کارخانجات را ورشکست و ارزش پول ملی را به کمترین حدش رساندند.
نماینده اصلاح طلب مجلس تصریح کرد: آنانی که مدافع حقوق محرومین شده اند نمی گویند آن ۴ درصد را دولتی ایجاد کرد که اقتصاد را رانتی کرد و سعی داشت جامعه را فاصله بیاندازد.
وی اضافه کرد: حالا برای بازنگشتن به آن دوران سیاه و برای اینکه دوباره افکار پوسیده بر سر کار نیایند و مردم با هر دین و نژاد و تفکری آزادانه در کنار یکدیگر زندگی کنند باید از دکتر روحانی حمایت کنیم.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 635475
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.